Ved tyveri....prøv dette!
Fra : james

Dato : 08-04-02 11:51

Fra andre kilder:

En iPCRC (Internet Pacific Coast Riders Club) medlem opplevde dette :

I was going to bed the other night when my wife told me that I had
left the light on in the shed, she could see from the bedroom window.
As I looked for myself, I saw that there were people in the shed
trying to steal my PC800.
I phoned the police, but they told me that no one was in his area to
help at this time, but they would send someone over as soon as they be
available. I said OK, hung up, and waited one minute, then phoned the
police back.
"Hello. I just called you a minute ago because there were people in
my shed trying to steal my motorcycle. Well, you don't have to worry
about them now cause I've shot them all."
Within five minutes there were half a dozen police cars in the area,
an Armed Response unit, the works. Of course, they caught the burglars
red-handed and my PC800 was safe.
One of the officers said: "I thought you said that you'd shot them!"
I replied with "I thought you said there was nobody available!"

Ikke så dårlig, hvad?

-james

Fra : Kenneth S

Dato : 08-04-02 12:05

One of the officers said: "I thought you said that you'd shot them!"
> I replied with "I thought you said there was nobody available!"
>
> Ikke så dårlig, hvad?

...og et andet sted, blev uskyldige slået ihjel, da politiet ikke nåede frem
i tide.

/kenneth

Fra : Frank

Dato : 08-04-02 12:15

USKYLDIG ?

Du er da vist IKKE MC-ist

Fra : Kenneth S

Dato : 08-04-02 12:22

> Du er da vist IKKE MC-ist

Kender du historien om Peter og Ulven?

MCist på 12'te år...

Kenneth (honda-yamaha-kawa-yamaha) Sørensen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-04-02 21:59

"Kenneth S" <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> skrev i en meddelelse

> Kender du historien om Peter og Ulven?

Er det den der også går unen navnet "hyrden og ulven" / "hyrdedrengen og
ulven" ?

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 10-04-02 07:31

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> "Kenneth S" <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> skrev i en meddelelse

> Er det den der også går unen navnet "hyrden og ulven" / "hyrdedrengen og
> ulven" ?

Joh, det har du sikkert ret i.

/kenneth

Fra : Peter Sindrup

Dato : 12-04-02 18:57

> USKYLDIG ?
>
> Du er da vist IKKE MC-ist

Kenneth skrev: ..og et andet sted, blev uskyldige slået ihjel, da politiet
ikke nåede
frem i tide. ------------------

.....og mente at nu var insatsstyrken ude og kikke på et tyveri, men kunne
ikke rykke ud til livstruende situationer

Peter

Fra : flemsus

Dato : 08-04-02 13:03

"Kenneth S" <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> wrote in message

> One of the officers said: "I thought you said that you'd shot them!"

> ..og et andet sted, blev uskyldige slået ihjel, da politiet ikke nåede
> [...]
Det vil sige at du er ved at dø af sult på grund af de små børn i Afrika?
Der er jo andre der har mere brug for maden end dig.
Jeg synes det er en sjov historie.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Kenneth S

Dato : 08-04-02 13:49

"flemsus" <flemsus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Det vil sige at du er ved at dø af sult på grund af de små børn i Afrika?
> Der er jo andre der har mere brug for maden end dig.

Det var sgu da en malplaceret udtalelse.

Jeg synes bare det er en egoistisk fremgangsmåde at foregive sagen er større
end den er. Politiet er groft underbemandet, og prioriterer derefter. Det er
ikke for at være ond ved dig, hvis politiet siger de ikke har tid, men fordi
der er folk der er i større knibe end dig.

...men det er da rigtigt, historien er sjov, jeg synes blot det er forkert og
selvcentreret at praktisere metoden.

/kenneth

Fra : Jimmi

Dato : 08-04-02 13:54

Korrekt, men er det mig der har misforstået noget, det er en joke for
pokker.....
Fordi jeg fortalte "Alle børnene" jokes i midten af halvfemserne er jeg da
ikke børne hader :-|

/Jimmi

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-04-02 14:03

> Korrekt, men er det mig der har misforstået noget, det er en joke for
> pokker.....
> Fordi jeg fortalte "Alle børnene" jokes i midten af halvfemserne er jeg da
> ikke børne hader :-|

Enig. Jeg synes historien var ret morsom..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 14:07

"Jimmi" <jimmi@bangbang.dk> wrote in message
> [...] Fordi jeg fortalte "Alle børnene" jokes i midten af halvfemserne er
jeg da
> ikke børne hader :-|

Og fordi vi var nogen, der engang morede os over Skoda-vitzer, betød det jo
heller ikke, at vi havde noget imod Skodaer?

Bare roligt, jeg forstår dig! Men man kommer sjældent heldigt gennem en
diskussion om humor. Humor er ofte noget, der siver ind eller ikke gør det,
og så må man lade det blive ved det...

--
Jørgen
CB 750 F (nu ingen vitzer om dén, tak

Fra : Kenneth S

Dato : 08-04-02 14:11

Rolig folkens, jeg forstår joken, så avanceret er den heller ikke

...men tråden hedder "ved tyveri..Prøv dette!!"

/kenneth

Fra : Jimmi

Dato : 08-04-02 14:15

Jeg elsker ironi

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 17:11

> Jeg elsker ironi

Det gør jeg også

Fra : flemsus

Dato : 08-04-02 14:55

> "flemsus" <flemsus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Afrika?

> Det var sgu da en malplaceret udtalelse.

Det var pudsigt jeg synes nøjagtigt det samme om din.

> [...]
> ikke for at være ond ved dig, hvis politiet siger de ikke har tid,

>men fordi der er folk der er i større knibe end dig.

Hvor ved du det fra? For ikke så længe siden var der vist en historie fra
Vejle, der var det en computer på stationen der var i knibe.

> ..men det er da rigtigt, historien er sjov, jeg synes blot det er forkert
og
> selvcentreret at praktisere metoden.

Hvis du er ved at blive bestjålet tror du så du tænker på resten af
samfundet i det øjeblik.
> /kenneth

Mvh. Flemming

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 16:57

> [...]
>
> Hvor ved du det fra? For ikke så længe siden var der vist en historie fra
> Vejle, der var det en computer på stationen der var i knibe.
****
Nåh Ok, du tror altså politiet er onde ved dig? ..det er så ikke en sag for
NG'en, men mere din psykolog.
Omkring politiets praksis omkring prioriteringen af deres udrykninger, tror
jeg nu nok de prioriterer menneskeliv højere end materielle værdier (og
heldigvis for det), men det er da ikke noget jeg VED.
****

> og
>
> Hvis du er ved at blive bestjålet tror du så du tænker på resten af
> samfundet i det øjeblik.
****
Prøv at se ud over din egen næsetip. Hvis alle gjorde sådan som du foreslår,
ville politiets troværdighed omkring borgernes sandfærdighed blive
devalueret. Politiet ville så i højere grad lave en vurdering af anmelderens
troværdighed, således at det nu ikke gælder om hvem der er mest i knibe, men
derimod hvem der er mest overbevisende, og hvor er vi så henne. (Henviser
igen til Peter og Ulven)
****

Fra : flemsus

Dato : 08-04-02 17:12

> [...]
men
> derimod hvem der er mest overbevisende, og hvor er vi så henne. (Henviser

Jeg skal love for at jeg har fået dig op af lænestolen. Hvis du ikke har
tilknytning til politiet må du være den nye Barmhjertige samaritaner. Og
hvis politiet gjorde deres arbejde ordentligt var tyvene nok bag lås og slå
forinden.
Så vidt jeg husker råbte Peter" Ulven kommer" hvor der ingen ulv var, jeg
går ud fra at i denne her historie var tyvene ikke noget han fandt på. Og vi
er i Danmark i dag.
Mvh. Flemming

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 17:30

> [...]
> går ud fra at i denne her historie var tyvene ikke noget han fandt på. Og

Jae, Flemming, hvis du ikke kan se sammenhængen, så kan jeg ikke rigtig
hjælpe dig

/kenneth

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 08-04-02 18:48

> [...]
men
> derimod hvem der er mest overbevisende, og hvor er vi så henne. (Henviser
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hvad pokker har Peter Belli og ulven med sagen at gøre ???

Sjov historie.. lægger ikke så meget i den....

Det er ikke noget at gakke sådan ud over...... Hvem ved overhovedet om den
historie er sand..... Den ene fjer bliver hurtigt til 10 høns, og så vil I
bygge en diskussion op om noget i ikke ved om er rigtigt....
Hmmmm.. hvis jeg gjorde sådan til eksamen ville jeg blive sablet ned !!

BAre min mening

Jon Larsen
Gixxer 250
Odense

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 19:04

> men
(Henviser
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Hvad pokker har Peter Belli og ulven med sagen at gøre ???

*****
LOL
*****

> [...]
> bygge en diskussion op om noget i ikke ved om er rigtigt....
> Hmmmm.. hvis jeg gjorde sådan til eksamen ville jeg blive sablet ned !!

Det var egentlig også bare princippet der blev diskuteret...

/kenneth

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-04-02 16:11

> [...]
> der er folk der er i større knibe end dig.
>
> ..men det er da rigtigt, historien er sjov, jeg synes blot det er forkert

Sjov joke

Ud over det er det rimeligt væsentligt, hvis min mc var ved at blive
snuppet. Selvom den er gammel etc. så ville jeg stå til at miste for 50K+
kr., hvis den ikke blev fundet med det samme - intakt. Det er i mine øjne
ret væsentligt.

Vi lever i et samfund, hvor politiet har monopol på at "udøve vold". Derfor
har vi som borgere også en hvis ret til at blive serviceret af politiet. Det
var trods alt ikke en fuldstændig banal forseelse, tyveknægtene var igang
med.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 17:09

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
Det
> var trods alt ikke en fuldstændig banal forseelse, tyveknægtene var igang

I get it. Jeg ville da også blive hamrende gal og utilfreds hvis jeg
observerede nogle low life scums i færd med at hugge min kværn, og politiet
ikke havde tid fordi de sad og åd donuts. Men vi snakker om en situation
hvor man foregiver at menneskeliv er i fare, for at få dem til at rykke ud
hurtigere, og så måske i den forbindelse holder dem væk fra en virkelig
livstruende situation et andet sted.

Med de uhyrlige selvrisikosummer mange forsikringsselskaber kører med i dag,
er det et ganske alvorligt slag at få stjålet sin MC, helt enig.

Selvfølgelig er det en menneskeret at blive serviceret af politiet når man
har brug for dem. I en ideel verden ville de rykke ud ved den mindste
forteelse, og hjælpe dig. I virkelighedens verden er de blot underbemandet,
og har set sig nødsaget til at prioritere. Det er hverken noget du, jeg
eller politiet bryder sig om, men sådan er verden i dag skruet sammen.

/kenneth

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 08-04-02 17:58

Snip
> [...]
> hurtigere, og så måske i den forbindelse holder dem væk fra en virkelig
snip

Nope, det gør vi præcis ikke. Vi snakker om en sitiution hvor man foregiver
at have sparet samfundet for en helvedes masse penge ved allerede at have
skudt tyvene, hvis det ikke er samfundsnyttigt så ved jeg da ikke hvad er.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 18:11

"Henrik B. Larsen" <hbl@stubnet.dk> wrote in message
> [...]
> skudt tyvene, hvis det ikke er samfundsnyttigt så ved jeg da ikke hvad er.

Ja, men så skal man ikke bare foregive, så skal man også gøre det (..og så
behøver man ikke engang at belaste telefonnettet bag efter

/kenneth

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 08-04-02 18:06

> Ja, men så skal man ikke bare foregive, så skal man også gøre det (..og så
> behøver man ikke engang at belaste telefonnettet bag efter
>
> /kenneth

Yep, men det var han vist alligevel for stor en kyllig til.
Nå ja, og så skulle samfundet forresten alligevel have betalt en masse for
at have ham siddende i spjældet 35 år efter. Dårlig løsning.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 18:15

> [...]
> Nå ja, og så skulle samfundet forresten alligevel have betalt en masse for
> at have ham siddende i spjældet 35 år efter. Dårlig løsning.

Han kan bare lade vær at ringe

/kenneth

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-02 19:22

Henrik B. Larsen skrev:

> Snip
> Men vi snakker om en situation
> snip
>
> Nope, det gør vi præcis ikke.

Nix, det er nemlig kedeligt at snakke om den slags

> Vi snakker om en sitiution hvor man
> foregiver at have sparet samfundet for en helvedes masse penge ved
> allerede at have skudt tyvene, hvis det ikke er samfundsnyttigt så ved jeg
> da ikke hvad er.

Ja! Hæ! Tag den alle i pladderhumanister derude! *gnæk-gnæk*

--
mvh Jes Vestervang - med rabiate tendenser
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 08-04-02 18:09

> [...]
> hurtigere, og så måske i den forbindelse holder dem væk fra en virkelig

Nej!

Han sagde han havde skudt dem, så er han jo ikke i fare længere & de løber
vel ikke væk ...:)

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 18:19

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote in message

> Nej!
>
> Han sagde han havde skudt dem, så er han jo ikke i fare længere & de løber
> vel ikke væk ...:)

JA, ok, jeg bøjer mig i støvet...

/kenneth

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-04-02 17:09

> [...]
fordi
> der er folk der er i større knibe end dig.

Jamen, jamen, söde venner - behøver en hvilken som helst morsomhed afføde
en længere etisk udredning?
Slap nu lige af, synes jeg.
Tråden hed: "Ved tyveri....prøv dette" ?
--
Venlig hilsen - Arne.
(der ikke altid er i stand til at

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 17:25

> [...]
> en længere etisk udredning?
> Slap nu lige af, synes jeg.
> Tråden hed: "Ved tyveri....prøv dette" ?

Ja, jeg synes selv den er kørt lidt ud.

...men der er folk der rent faktisk mener fremgangsmåden er ok, såe..

/kenneth

Fra : flemsus

Dato : 08-04-02 17:28

"Kenneth Sørensen" <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> wrote in message

> Ja, jeg synes selv den er kørt lidt ud.
>
> ..men der er folk der rent faktisk mener fremgangsmåden er ok, såe..
>
> /kenneth

Ok lidt undskyld fra mig så. Men da du vidste så meget angående
politiets bemanding "Over there" kunne jeg ikke lade være med og se om jeg
kunne hidse dig op. Nu har vi jo ikke hjemmene fyldt op med skydevåben her i
landet såe...
Mvh. Flemming

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 17:44

> [...]
> kunne hidse dig op. Nu har vi jo ikke hjemmene fyldt op med skydevåben her

Jeg har såmænd ikke ikke så helvedes meget begreb om politiets bemanding;
ikke andet end at jeg ved de er for lidt hvis de ikke har tid til at rykke
ud hvis min MC er ved at blive stjålet

Jeg er skam ikke ophidSSSet ""¤#%!%!#" fu.... tastaturnskfd

/kenneth

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 18:07

"flemsus" <flemsus@hotmail.com> wrote in message
> [...] Nu har vi jo ikke hjemmene fyldt op med skydevåben her i
> landet såe...

Nej, gad vide, om politiet overhovedet ville tage det alvorligt, hvis man
ringede og sagde, at man havde skudt tyvene... Mon de ville tro på det?

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 18:17

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nej, gad vide, om politiet overhovedet ville tage det alvorligt, hvis man
> ringede og sagde, at man havde skudt tyvene... Mon de ville tro på det?

Måske, hvis du sagde du var hjemmeværnsmand

/kenneth

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 18:13

> "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message
> Måske, hvis du sagde du var hjemmeværnsmand

Godt argument! Men man skulle altså virkeligt rode i argumentposen for at få
dem overbevist? Det er vist ikke nemt af være falsk anmelder nu til dags...

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 18:27

> [...]
>
> Godt argument! Men man skulle altså virkeligt rode i argumentposen for at

> dem overbevist? Det er vist ikke nemt af være falsk anmelder nu til

Ja, det prøvede jeg også at sige til De Falske Anmelders Generalforsamling.
...men det hele blev aflyst pga en bombetrussel

/kenneth

(..der i øvrigt med vemod tænker tilbage på sin første cykel CB750F '84)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 18:25

> (..der i øvrigt med vemod tænker tilbage på sin første cykel CB750F '84)

Ja, den er da svær ikke at holde af?! Honda skulle bare have lavet en lille
forbedring, så var den perfekt: Et håndtag til at tømme svømmerhusene med,
så man slap for at have en skruetrækker med, når den skulle startes efter
nogle dages stilstand

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-04-02 18:43

> "Kenneth Sørensen" <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> wrote in message
>
> Ja, den er da svær ikke at holde af?!

...og så kører den i øvrigt stadig, topkvalitet siger jeg bare.

Min ven (som jeg solgte den til for 7-8 år siden), lader mig køre den engang
i mellem til stor fryd.

(Bare det også var sådan med ex-kærester :)

/kenneth

Fra : james

Dato : 08-04-02 21:15

> Et håndtag til at tømme svømmerhusene med,
> så man slap for at have en skruetrækker med, når den skulle startes efter
> nogle dages stilstand

Ja, men følelsen af, at kunne løse startproblemmet, ved at tage sin
skruetrækker frem og "ordne" sagen....den er da lidt fed. Især hvis det er hos
en anden som ikke kender fidusen. (!)

-james

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 21:44

"james" <airthy@post5.tele.dk> wrote in message

> Ja, men følelsen af, at kunne løse startproblemmet, ved at tage sin
> skruetrækker frem og "ordne" sagen....den er da lidt fed. Især hvis det er
hos
> en anden som ikke kender fidusen. (!)

Nå ja, men også kun lidt! Personligt synes jeg da nok det ville være lidt
mere blæret, om den bare startede... :-\

Det er mig en evig gåde, hvorfor den er konstrueret, så det lille trick skal
være nødvendigt at kende - findes det på andre modeller også?

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : james

Dato : 08-04-02 20:57

> jeg synes blot det er forkert og
> selvcentreret at praktisere metoden.

Du har HELT ret. Jeg skammer mig sådan, og i virkeligheden, burde man skyde dem
selv. Så behøver politiet ikke komme i det hele taget, samt samfundet sparer
udgifterne til en retsag og fængsling plus evt rehabilitering. Forudset
selvfølgelig, at de heller har tid til at hente MC-ejeren.....

-james

Fra : [5000] Tony

Dato : 08-04-02 16:59

> trying to steal my PC800.

waddafårk er en pc800?

Tony
M600

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 08-04-02 17:59

"[5000] Tony" <grundig@SLETMIGpost6.tele.dk> wrote in message

> waddafårk er en pc800?
>
> Tony
> M600

Noget hurtigt ram til en pentium4?

Henrik
www.gsx.dk

Fra : [5000] Tony

Dato : 08-04-02 19:34

> Noget hurtigt ram til en pentium4?

Tror du han har det liggende i skuret?

Tony

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-04-02 19:39

On Mon, 8 Apr 2002 17:58:43 +0200, "[5000] Tony"

>waddafårk er en pc800?

En lettere bizart udseende Honda,der er ret populær i staterne :

http://www.geocities.com/ckarampel/pc800.html

-M

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 08-04-02 21:33

> En lettere bizart udseende Honda,der er ret populær i staterne :
>
> http://www.geocities.com/ckarampel/pc800.html
>
> -M

Damn, de tyve skulle da godt nok skydes.
De er sku da for underlige til at have til at gå rundt på gaden hvis de kan
finde på at sjæle noget så grimt.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-04-02 22:09

"Henrik B. Larsen" <hbl@stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> Damn, de tyve skulle da godt nok skydes.
> De er sku da for underlige til at have til at gå rundt på gaden hvis de
kan
> finde på at sjæle noget så grimt.

Ligner da bare en Goldwing....

Fra : [5000] Tony

Dato : 09-04-02 06:15

> En lettere bizart udseende Honda,der er ret populær i staterne :
>
> http://www.geocities.com/ckarampel/pc800.html

Takker - ligner noget fra 70'er scifi serie

Tony
M600

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-04-02 22:09

Fra : Skyrider #1

Dato : 08-04-02 18:26

On Mon, 08 Apr 2002 12:50:48 +0200, james <airthy@post5.tele.dk>
wrote:

> [...]
>One of the officers said: "I thought you said that you'd shot them!"
> I replied with "I thought you said there was nobody available!"

Ikke om jeg cutte den !!
ROFLMAO.....
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' der ik vil startet (
Ps.Skal prøves næste gang der Vold i huset her og politie ikke vil
komme LOL