øhhhhh - hvorfor kan jeg tit kun se Re:
Fra : Luffe

Dato : 08-04-02 10:48

Hej alle

Det undre mig at jeg tit kun kan se Re: (altså svarerne på div. indlæg)
hvorfor kan jeg ikke se orig. indlægget ??

Er der lige en rar person som kan hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh Søren

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 11:01

"Luffe" <janner@mail.tele.dk> wrote in message
> Det undre mig at jeg tit kun kan se Re: (altså svarerne på div. indlæg)
> hvorfor kan jeg ikke se orig. indlægget ??

Måske fordi originalindlægget er så gammelt, at din news-server har slettet
det. Når der så alligevel er nogen, der kan svare på det, skyldes det som
regel at deres news-server gemmer indlæggene i længere tid, at de har hentet
indlæggende ned på egen pc til offline læsning eller at de bruger en (typisk
web-baseret) news-server, der gemmer indlæggene altid. Alternativt, at de i
deres news-reader program har markeret, at indlæggene ikke skal slettes.

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-04-02 11:05

"Luffe" <janner@mail.tele.dk> wrote in message
> Det undre mig at jeg tit kun kan se Re: (altså svarerne på div. indlæg)
> hvorfor kan jeg ikke se orig. indlægget ??

Hvis originalindlægget er nyt, kan det ske, at svaret når frem til din
news-server tidligere end originalen! Dette er fordi internettet, og dermed
også dette diskussionsforum/denne news-gruppe, er decentralt opbygget, hvor
de enkelte servere med jævne mellemrum udveksler oplysninger - måske svares
der via en server, som hurtigere udveksler oplysninger med din server end
originalens derver gør.

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Luffe

Dato : 08-04-02 11:56

Tak for svaret. Det med de gamle indlæg tror jeg nu ikke er problemet ,
f.eks. Henrik Kählers svar til Morten var kun fra den 5.4., men ok der er
nok ikke så meget at gøre.

Mvh Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-04-02 12:02

Hej Søren

> Tak for svaret. Det med de gamle indlæg tror jeg nu ikke er problemet
,
> f.eks. Henrik Kählers svar til Morten var kun fra den 5.4.

Svaret et måske nyt, men det originale indlæg er måske gammelt og derfor
slettet.

Mvh
Søren

Fra : Mich@el

Dato : 08-04-02 15:17

Hej Luffe.

Luffe wrote:

> Hej alle
>
> Det undre mig at jeg tit kun kan se Re: (altså svarerne på div. indlæg)
> hvorfor kan jeg ikke se orig. indlægget ??

Jeg har samme problem, jeg sendte en forspørgsel vedr. % udregning. Jeg kan
ikke se mit eget indlæg, men derimod kan jeg se Armand`s svar på mit
indlæg. Mystisk....

Ligeledes er der flere steder hvor jeg heller ikke han se starten på
tråden, men kun RE`er...

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

"Nemo me impune lacessit"
Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Virago MC Club Danmark # 1101

"Loud pipes saves lives"

Der tages forbehol for tasdefegl
Al makt tel di orblinne

Fra : Henrik Mønster

Dato : 08-04-02 18:19

Hejsa

Min newsreader henter kun 300 headers ad gangen. Hvis der er kommet mere end
300 indlæg siden sidst, så tager den de 300 nyeste, og derfor får jeg nogen
gange kun replys, så jeg skal hente 300 og 300 og 300.......

M.v.h. Henrik

Fra : flemsus

Dato : 08-04-02 20:47

Kan det ikke have noget med hvad server i bruger at gøre, de fleste re her i
gruppen er jo i tråd så at man ikke kan se starten er da mærkeligt. Prøv at
oprette en ny news konto f.eks. News.sunsite.dk. Hvis du nu kan se starten
af trådene ved du hvor katten er begravet.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 22:34

flemsus <flemsus@hotmail.com> skrev i en news:a8ss2p$19h$1@sunsite.dk...
> [...]
> Prøv at oprette en ny news konto f.eks. News.sunsite.dk. Hvis du nu
> kan se starten af trådene ved du hvor katten er begravet.

Jup!
Eller lettere: Find tråden på www.Google.com/groups og se om det skulle
være fordi at starten er ældgammel :-/

Derudover er der tradition for at TDK's news-served sucks!!

--
Armand.