Kristne svines til igen igen
Fra : Karsten J.

Dato : 08-04-02 08:22

Klag også til avisen over det her: http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=213156

Karsten

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:a8nuht$spj$1@news.cybercity.dk...
> Altså..klag til:

<Snip>

Fra : - Nothing Is True - ~

Dato : 08-04-02 10:08

> Klag også til avisen over det her:
> [...]

Jeg altså osse Anders Peter Johnsen, er ved at udvikle sig til lidt af en
medieluder ;) Men husk nu du får kun 15 min. ... så er det ud, så gider de
ikke at se på dig længere ;)
Jeg ved det godt.. de er nogle koldhjertede svin.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-02 13:39

"- Nothing Is True - Ex. Purefication Through Pain"
<ChaOZ@NothingIsTrue.Null> skrev i en meddelelse

Klip!

> [...]
> ikke at se på dig længere ;)
> Jeg ved det godt.. de er nogle koldhjertede svin.

"Medieluder?"

Jeg har mig bekendt slet ikke været i medierne, altså andet end på
e-magazine.

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-02 14:09

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til lidt af en
>
> "Medieluder?"
>
> Jeg har mig bekendt slet ikke været i medierne, altså andet end på

Og hvad står der i den artikel, du henviser til?

Linket virker ikke!

Er jeg omtalt?

Den skulle vel ikke være af en Erik Vagn Andersen, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : - Nothing Is True - ~

Dato : 08-04-02 17:28

> [...]
>
> Linket virker ikke!
>
> Er jeg omtalt?
>
> Den skulle vel ikke være af en Erik Vagn Andersen, vel?

LOL nu var jeg ikke helt vågen jeg skrev det desperste forsøg på humor, som
virkelig mislykkedes.

Og.. jo det er Erik Vagn Andersen der har skrevet det.
http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=2131
56 håber den her virker, for den virker fint for mig.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 08-04-02 19:06

"- Nothing Is True - Ex. Purefication Through Pain" <ChaOZ@NothingIsTrue.Null>
mælte sligt:

>Og.. jo det er Erik Vagn Andersen der har skrevet det.
>http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=2131
>56 håber den her virker, for den virker fint for mig.

Den virker ikke, fordi linket - som du kan se ovenfor - ombrydes af dit
program, så "56", der burde stå lige efter "2131" ikke bliver fortolket som en
del af linket. Den korrekte måde at angive URLS på, så man sikrer sig, at de
bliver forstået rigtigt er således:

<URL:http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=213156>

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"This translation is subject to revision according to the Latin typical
edition (editio typica) when it is published."

Fra : - Nothing Is True - ~

Dato : 08-04-02 22:34

> [...]
> "This translation is subject to revision according to the Latin typical
> edition (editio typica) when it is published."

hmmm den ser fin nok ud når jeg ser den. Typisk MS