Power ekspansion kit. Virker det??
Fra : Porno

Dato : 08-04-02 06:04

Davs i Gruppen.
Jeg ville lige hore jer om en simpel ting. :

Prut,tuna har et Power ekspansion kit. Virker det?

http://www.protuna.dk/webz/www.protunahandel.de/internetshop_products.asp?mo
de=selected&prodgroup=99000&prodtype=920&maingroup=350

Knallert : Derbi Senda fra 97.

Tuning : "fattigmands" Blindror fjernet.

Onskes : Bedre bundtrak Under 5000 nu. intet.
Lidt trals man SKAL op over 5000 for den trakke

Vh.

Kim J.

Fra : Porno

Dato : 09-04-02 05:39

De skriver at det giver bedre bundtræk, samt det sidder på mange
crossmaskiner i dag. Jeg ved ikke helt om jeg skal tro på det

Vh.
Kim J.

Fra : LaLLe

Dato : 09-04-02 13:42

"Porno" <basse12@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> De skriver at det giver bedre bundtræk, samt det sidder på mange
> crossmaskiner i dag. Jeg ved ikke helt om jeg skal tro på det
http://www.stalkerzone.dk/?id=expansion
Der har jeg en forklaring på princippet bag den.

Jeg kna tilføje at der er en smule effekt på min stalker. Ikke meget men den
er der.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 09-04-02 20:28

"Porno" <basse12@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
http://www.protuna.dk/webz/www.protunahandel.de/internetshop_products.asp?mo
de=selected&prodgroup=99000&prodtype=920&maingroup=350

Hmm.. Gad vide om den ville give min Hot mere optræk.
Dens indsugningsstuds er jo rimelig lang? :))

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/