Gratis sms + be - eller - afkræftigelse
Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 08-04-02 04:06

Hvor på eks. nettet kan man sende gratis sms'r og få be/afkræftet om de er
leveret eller ej...

ICQ kan ikke, Orange er ustabil, smsbesked.dk koster penge....

P.S. Det ville også være fedt hvis når modtageren svarede, så blev den
modtaget på ens mobil (som på smsbesked.dk)
+ Navn / Nummer register

Mail evt. på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'

Henrik Andersen

Fra : Henrik Daae

Dato : 08-04-02 14:17

> P.S. Det ville også være fedt hvis når modtageren svarede, så blev den
> modtaget på ens mobil (som på smsbesked.dk)
> + Navn / Nummer register

Hejsa, www.coolsms.dk kan dette (eller kunne) - prøv at checke dem ud ...
man skal være medlem for at kunne sende med sit eget nummer som afsender.

Mvh. Henrik

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-04-02 14:23

> Hejsa, www.coolsms.dk kan dette (eller kunne)

Ja, netop, 'KUNNE'
Nu sender de bare gennem E-mail >> SMS.

Men så ustabil syntes jeg altså heller ikke http://myorange.dk/besked er.....

Prøv i stedet at sende din besked som almindelig mail til
00000000-kvit@smsnu.dk (hvor 00000000 udskiftes med modtagerens mobilnummer),
så vil du få en mail hvori der står om beskeden blev afleveret eller hvad.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS vittigheder på din mobil dagligt.....

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 08-04-02 15:05

Michael Kjærsgård <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CB199A1.35D0CD44@post10.zzn.com...

> [...]
mobilnummer),
> så vil du få en mail hvori der står om beskeden blev afleveret eller hvad.

Ja eller hvis du kan undvære at få bekræftigelse så prøb yihaa.dk
De har en stabil og god service, med telefonbog men dog ikke med dit eget
nummer som afsender.

-martin
www.florida-usa.dk

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-04-02 17:42

Besked.dk som den hed i tidernes morgen syntes jeg virker i 9 ud af 10
tilfælde. Den er meget stabil. Skriver den at den er afleveret, så er den
også afleveret. Den skriver også altid hvis der er en fejl.

Pt. den bedste danske SMS-sender IMHO.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-04-02 18:57

> Pt. den bedste danske SMS-sender IMHO.

IMHO?? Og det er??

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil....

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-04-02 20:08

> IMHO?? Og det er??

In My Humble Opinion.

http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/IMHO.html

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 08-04-02 18:58

> Ja eller hvis du kan undvære at få bekræftigelse så prøb yihaa.dk
> De har en stabil og god service, med telefonbog men dog ikke med dit eget
> nummer som afsender.

Det skulle vel aldrig være din egen??
Den sender da bare gennem E-mail >> SMS