Print+popup
Fra : Nostr@

Dato : 08-04-02 01:22

Hvordan skal koden se ud, hvis man vil ha' en popup-side som kan printes ud
ved hjælp af et link:

f.eks: Jeg har et link på min side, den klikker jeg på, og så skal der komme
et popup vindue frem. I dette popup vindue har jeg nogle koder. Disse koder
skal kunne printes ud ved hjælp af en knap i dette popup-vindue der skal
hedde "PRINT"

Hvordan laver jeg det?

--
Venlig hilsen/Best Regards

Nostr@

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-02 05:44

Mon, 8 Apr 2002 02:21:30 +0200, skrev "Nostr@" <nostra@jyde.dk>:

>Disse koder
>skal kunne printes ud ved hjælp af en knap i dette popup-vindue der skal
>hedde "PRINT"

<head>
<title>Print</title>
<script type="text/javascript">
<!--
function DoPrinting(){
if (!window.print){
alert("Du må have Netscape 4.x/6.x, Opera 6, MSIE5.x/6,\n for at
kunne bruge printfunktionen!")
return
}
window.print()
}
//-->
</script>
</head>
<FORM>
<INPUT TYPE="BUTTON" NAME="BTN_PrintPage" VALUE="Klik for at
printe denne side" OnClick="javascript:DoPrinting()">
</FORM>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Nostr@

Dato : 08-04-02 08:09

Der er desværre en fejl i koden

--
Venlig hilsen/Best Regards

Nostr@

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-02 19:39

Mon, 8 Apr 2002 09:09:06 +0200, skrev "Nostr@" <nostra@jyde.dk>:

>Der er desværre en fejl i koden

Der er nok en knækket linje, det er det, der sker når man poster
i nyhedsgrupper og ikke lige tænker over det..

alert("Du må have Netscape 4.x/6.x, Opera 6, MSIE5.x/6,\n for at
kunne bruge printfunktionen!")

og
<INPUT TYPE="BUTTON" NAME="BTN_PrintPage" VALUE="Klik for at
printe denne side" OnClick="javascript:DoPrinting()">

skal stå på en linje

Fra : Nostr@

Dato : 08-04-02 07:55

Tak

--
Venlig hilsen/Best Regards

Nostr@

Fra : Jesper Winding

Dato : 08-04-02 17:50

Hvis du tænker på noget alá det jeg har her
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/nyt.htm
ved tryk på en af >Mere< linksene - skal du være velkommen til at låne
kilden.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm