CDI (intelligent) Begrænser <A´hva ?>
Fra : "H;P

Dato : 07-04-02 22:24

Hej NG.

Havde lige en lille Pow-Wow med en kammerat, der mente at en intelligent
Cdi-begrænser (kan åbenbart justeres !) ville være en god ide, og hvis den
kunne fåes med _skjult_ on/off ville det være den ultimative dims til at
undgå bøder & ture til synshallen.
Nogen der lige kunne smide lidt info på sådanne en :)

Hilsen

H;P
--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : John Kramme

Dato : 08-04-02 00:26

> [...]
> undgå bøder & ture til synshallen.
> Nogen der lige kunne smide lidt info på sådanne en :)

Ja der er mange der undgår en bøde på den måde, du kan få sådan en fyr ved
f.eks Motoline i tyskland ( god kvalitet ) jeg har også set dem hos T.Hansen
men hvordan kvaliteten er på dem ....hhmmm, ved det ikke !

T.HANSEN ( Fart begrænser, justerbar )
http://www.thansen.dk/product.asp?c=52545531&n=282570549&pn=451246940

eller

Motoline, Am Oxer 51, D-24955 Harrislee, Tlf: 0049 461 74909 Fax: 0049 461
75465

V.H John

Fra : LaLLe

Dato : 08-04-02 09:32

"John Kramme" <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
T.Hansen
> men hvordan kvaliteten er på dem ....hhmmm, ved det ikke !

Jeg har haft den på og den fungere udemærket på min scooter. Vil dog hellere
have den de har ved www.scooter-attack.com da den bliver sat på bremselyset
og kan slåes fra og til ved at bremse 5 eller 7 gange hurtigt efter
hinanden. Helt skjult for omverdenen :)

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : "H;P

Dato : 08-04-02 09:52

Hejsa´

"LaLLe" skrev i en meddelelse
> [...]
bremselyset
> og kan slåes fra og til ved at bremse 5 eller 7 gange hurtigt efter

Tror du ikke det virker lidt mistænkeligt at bremselyset ligner et mindre
effektlys fra et diskotek, lige inden _Hapse-Henrik_ holder dig indtil højre
?

Mener at der på et tidspunkt var en post her i NG´en, med en cdi-begrænser
der var med en magnetkontakt & den reset´tede til _Safe mode_ når tændingen
blev slukket , man skulle så have en magnet i nærheden af kontakten for at
deaktivere begrænseren ?, eller hvordan var det nu det var !!!?

Hilsen

H;p

--
<lalle@popme.dk> news:a8rk9b$e89$1@egon.worldonline.dk...

Fra : Bendt Grunge

Dato : 08-04-02 10:07

> Tror du ikke det virker lidt mistænkeligt at bremselyset ligner et mindre
> effektlys fra et diskotek, lige inden _Hapse-Henrik_ holder dig indtil
højre
> ?

ja jeg ville jo nok også mene det virker lidt underligt at man "blinker til
hinanden" men muligheden var jo at lave en knap lige til det et sted.

ellers virker de omd. bregrænsere fra T.Hansen /protuna virkelig fint, den
nye de har fået med to indstillinger tager flere og flere tæningsimpulser
efterhånden som den nærmer sig begrensningen men aldrig helt så den ikke
"skyder" i udstøningen som de gamle gjorde, og den køre virkelig som om den
er lovlig, man sætter den så skjult og en anordning på (snor, tynd slange,
ledning, noget som man bare kan smide) den som man kan slå den over på
"slow" når det bliver nødvendig, og som så ryger af når man trækker iden og
hjemme kan man så lave den ok igen.

BG.

Fra : RpR

Dato : 08-04-02 16:03

> ja jeg ville jo nok også mene det virker lidt underligt at man "blinker
til
> hinanden" men muligheden var jo at lave en knap lige til det et sted.

Tror i har misforstået måden den virker på:

Når du tænder knallerten, er den begrænset. Så bruger du bremselyset til at
give en kode ind, f.eks kort - lang - kort - kort og så er den ubegrænset!
Når du slukker for den igen, er den begrænset!

Ret anonymt =)
Personligt har jeg haft både T. Hansen's begrænser og den de sælger ved
www.west-import.dk

T. Hansen's virkede IKKE særligt godt på min Yamaha Neo's. Kun én af
indstillingerne kunne den køre med, og ikke særligt godt.
Prestigio Fuelsaveren som West sælger er noget bedre. Sad på GPR'en da jeg
købte den, og kunne justeres trinløst i RPM mellem 500 - 9000. Ingen probs
der.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 08-04-02 16:28

Hvor på west-imports hjemmeside kan man se den??

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Morten Christensen