Kan en civil part få udleveret effekter fr~
Fra : Allan Olesen

Dato : 07-04-02 21:12

Lovgivningen er som bekendt ændret, så hvis A opdager, at
B har krænket A's ophavsret, kan han få fogeden til at
foretage en ransagning hos B. A kan deltage i ransagningen,
men skal, så vidt jeg har forstået, holde hænderne i lommen.

Men hvad sker der med evt. beslaglagte effekter. Skal de
holdes i fogedens varetægt, eller må de overlades til A?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Peden

Dato : 10-04-02 17:28

> Men hvad sker der med evt. beslaglagte effekter. Skal de
> holdes i fogedens varetægt, eller må de overlades til A?
Hvis du så det program der var på DR1 her den anden dag, kunne du se at ham
APG manden havde sit bagagerum fyldt med effekter, så man må vel gå ud fra
at det er ok ?

mvh
Peter

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-04-02 19:01

"Peden" <peden@anarki.dk> wrote:

>Hvis du så det program der var på DR1 her den anden dag,

Det var det program, der fik mig til at stille spørgsmålet.

>kunne du se at ham
>APG manden havde sit bagagerum fyldt med effekter, så man må vel gå ud fra
>at det er ok ?

Du er en meget tillidsfuld person.

--
Allan Olesen, Lunderskov.