screendump af blomster
Fra : Per H

Dato : 07-04-02 21:23

Er der ingen der har, eller kender et sted hvor man kan hente
tapeter til bagrund på sin skærm. nogen med blomster, på tæt hold, i
høj opløsning?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Børge Laursen

Dato : 07-04-02 22:39

> Er der ingen der har, eller kender et sted hvor man kan hente
> tapeter til bagrund på sin skærm. nogen med blomster, på tæt hold, i
> høj opløsning?

Prøv http://daily.webshots.com. Der er til gratis download ca. 40.000
billeder til baggrunde. Heriblandt blomster, naturbilleder og mange flere
kategorier.
Venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-04-02 07:05

On Sun, 07 Apr 2002 22:23:10 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> Er der ingen der har, eller kender et sted hvor man kan hente
>tapeter til bagrund på sin skærm. nogen med blomster, på tæt hold, i
>høj opløsning?

Køb et digitalt kamera og lav dem selv
Jeg har taget nogle som jeg selv syntes er skide gode her i foråret. Man
bliver så glad når man starter sin pc og ser et skide flot billede fra
ens egen have

http://www.gartneriet.dk

Fra : Poul

Dato : 08-04-02 18:31

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> Køb et digitalt kamera og lav dem selv
> Jeg har taget nogle som jeg selv syntes er skide gode her i foråret. Man
> bliver så glad når man starter sin pc og ser et skide flot billede fra
> ens egen have

Gå tæt på - så kan selv et billede af en rødbede bliver flot.
Ellers er hele Flora Danica tilgængelig på nettet
http://www.pictures.dnlb.dk/Homepage/hefter.html men det er ikke fotos. Der
er formodentlig copyright.

Hilsen
Poul

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-04-02 19:07

On Mon, 8 Apr 2002 19:31:17 +0200, "Poul" <poul@risagers.dk> wrote:

>Gå tæt på - så kan selv et billede af en rødbede bliver flot.

Enig - jeg har lige for tiden et billede af en enkelt
skilla-blomsterstand men med næsten hele gavlen af huset som baggrund.
Skillaen var nok 10 cm fra linsen da billedet blev taget.

Man bliver ret overrasket over hvor flot ens have er når man har gået
sig en tur med kameraet

http://www.gartneriet.dk