Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk vejledning af MGI Photosuite
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 07-04-02 21:24

Hej
Findes der et blad eller hæfte der omhandler brugen af MGI Photosuite, som
er et program der følger med købet af et Sony digitalt kamera, eller findes
der et andet program som er bedre og nemmere at bruge.?
Mvh Jørn

Fra : U. Pedersen

Dato : 07-04-02 22:27

On Sun, 7 Apr 2002 22:23:43 +0200, "Jørn Peter Sørensen"
<joernsoerensen@image.dk> wroti:

> [...]
>er et program der følger med købet af et Sony digitalt kamera, eller findes
>der et andet program som er bedre og nemmere at bruge.?

Hej Jørn.

Hvis jeg var dig, så ville jeg se mig om efter et andet
billedebahandlings program.
Jeg har kun skiven til min usb-driver, ellers var den røget ud for
længst

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 08-04-02 16:42

> [...]
> billedebahandlings program.
> Jeg har kun skiven til min usb-driver, ellers var den røget ud for
Hej Ulf
Har du måske et godt bud på et godt program?
Jeg har set nogle af dine billeder, de er rigtig gode.
Mvh Jørn

Fra : U. Pedersen

Dato : 08-04-02 17:04

On Mon, 8 Apr 2002 17:42:17 +0200, "Jørn Peter Sørensen"
<joernsoerensen@image.dk> wroti:

>Hej Ulf
>Har du måske et godt bud på et godt program?
>Jeg har set nogle af dine billeder, de er rigtig gode.
>Mvh Jørn

Hej Jørn.

Tak for kig

Photoshop, eller noget i samme stil

Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 09-04-02 21:24

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 8 Apr 2002 17:42:17 +0200, "Jørn Peter Sørensen"
> <joernsoerensen@image.dk> wroti:

> Hej Jørn.
>
> Tak for kig
>
> Photoshop, eller noget i samme stil
Hej igen Ulf
Kunne du også fortælle mig hvilket program som er istand til at vise
billedbeholdningen, som en række små billeder side om side, og række for
række, som en billed oversigt, som bare kan klikkes på, få for at få
forstøret billedet.

Mvh Jørn

Fra : U. Pedersen

Dato : 10-04-02 16:22

On Tue, 9 Apr 2002 22:24:21 +0200, "Jørn Peter Sørensen"
> [...]

>billedbeholdningen, som en række små billeder side om side, og række for
>række, som en billed oversigt, som bare kan klikkes på, få for at få

Jo da, fx. ACDSee som du kan hente gratis på www.hp.dk under
billedskolen.

Den bruger jeg selv