Ringen i påsken
Fra : origo@earthling.net

Dato : 07-04-02 20:09

Midt i min irritasjon over en MC som ikke helt fungerte som forventet,
mottok jeg en mail med et bilde tatt på Nordshleife i påsken. Det fikk meg
til å tenke på at Gixxeren også hadde mange gode sider.
http://video.motorcycle-dk.com/pics/nordschleife_pflanzgarten2.jpg

Bilder over er tatt i Pflanzgarten II ved inngangen til "grosse
sprunghugel", et hopp hvor MC'ens stabilitet er av stor betydning. Med
unntak av Aprilias Mille, har jeg aldri kjørt en MC som fungerte like godt
som Gixxeren her.

JS

Fra : Steen Schmidt

Dato : 07-04-02 20:14

> [...]
> sprunghugel", et hopp hvor MC'ens stabilitet er av stor betydning. Med
> unntak av Aprilias Mille, har jeg aldri kjørt en MC som fungerte like godt

Hvad er egentlig grunden til at du ikke købte en Mille R? Jeg har kun set
dig rose den - den må da være toppen af poppen?

Mvh
Steen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 07-04-02 20:38

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message
> Hvad er egentlig grunden til at du ikke købte en Mille R? Jeg har kun set
> dig rose den - den må da være toppen af poppen?

Jeg vet ikke helt. Jeg har alltid vært til R4 motorer, så det er vel en
eller annen barriere jeg skal overvinne )

Et annet aspekt som har avholdt meg fra å kjøpe den, er de voldsomme
kostnadene man risikerer hvis man styrter. Der hadde dog Claus et godt poeng
da vi diskuterte dette for et par dager siden: I dag er det så mange Miller
rundt om, at man sagtens kan få fatt på deler til en noenlunde fornuftig
pris. Får se neste gang jeg skifter, som du selv er inne på har jeg intet
negativt å utsette på den.

JS

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 00:48

<origo@earthling.net> skrev i en news:a8q5go$nc0$1@sunsite.dk...
> [...]
meg
> til å tenke på at Gixxeren også hadde mange gode sider.

Har du rygsæk på?? =

--
Armand.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 08-04-02 20:51

> Har du rygsæk på?? =

Næh, en myk midjetaske til penger og årskort. Den ser dog meget større ut på
bildet enn hva den er i virkeligheten.

JS

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-04-02 21:08

On Mon, 8 Apr 2002 21:51:20 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

>Næh, en myk midjetaske til penger og årskort.

Så må man håbe at det ikke er hård valuta

-M