Kunne det friste med vores forum for ftp ?~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-04-02 19:20

Vi er nu 28 på vores groupcare liste om hvordan man laver sin Mac om til
en ftp server.

Send mig en mail og du får en invitation.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-04-02 20:58

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Vi er nu 28 på vores groupcare liste om hvordan man laver sin Mac om til
> en ftp server.
>
> Send mig en mail og du får en invitation.

Hvorfor gør I det ikke bare her?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-04-02 21:14

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Hvorfor gør I det ikke bare her?

For det første er der mange af dem som har tilmeldt som ikke bruger news
groups og derudover synes jeg ikke at vi skal belemre gruppen her
indkøringsproblemer.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-04-02 21:26

> [...]

> For det første er der mange af dem som har tilmeldt som ikke bruger news
> groups og derudover synes jeg ikke at vi skal belemre gruppen her

Personligt synes jeg news er bedre til dette end så meget andet (på
grund af synlighed, og googlearkivering og alting), men det er et
smagsspørgsmål.

Mht indkøringsproblemer, så er der da vist masser af præcendens for at
det er der også plads til. Hvis der er traffik nok kan man endda få
underopdelt gruppen...

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-04-02 21:28

In article <kkhemn2r35.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Hvis der er traffik nok kan man endda få
> underopdelt gruppen...

Just say no!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-04-02 21:39

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Just say no!

"traffik nok" er meget subjektivt, og indbefatter sædvanligvis at
gruppens medlemmer får lov til at blive hørt.

Hvad er din holdning til spørgsmålet?

NB: Forsøger du at invadere salgsgruppen med macsnak i et forsøg på at
undlade at ligne for meget traffik her, eller er det bare fordi du har
glemt hvor du er?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-04-02 21:47

In article <kk3cy72qgw.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> "traffik nok" er meget subjektivt, og indbefatter sædvanligvis at
> gruppens medlemmer får lov til at blive hørt.

Naturligvis.

> Hvad er din holdning til spørgsmålet?

At det vil blive noget snavs med mac-gruppen opdelt i flere undergrupper.
Jeg har også lidt svært ved at se hvor opdelingen skulle ske.

> NB: Forsøger du at invadere salgsgruppen med macsnak i et forsøg på at
> undlade at ligne for meget traffik her, eller er det bare fordi du har
> glemt hvor du er?

Jeg kom lige forbi og havde nogen bogstaver i overskud.

Hvor sidder SCSI-stikket forresten på en studine?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-04-02 22:29

> At det vil blive noget snavs med mac-gruppen opdelt i flere undergrupper.
> Jeg har også lidt svært ved at se hvor opdelingen skulle ske.

Jeg har ikke selv nogen problemer med at have det her, men jeg er jo
også lige kommet ind med PCI-bussen.

> Jeg kom lige forbi og havde nogen bogstaver i overskud.
>
> Hvor sidder SCSI-stikket forresten på en studine?

Kommer an på om det er Narrow, Wide eller Ultra-Wide. Har du mulighed
for at checke antallet af ben? Smid eventuelt et billede i dk.binær.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-04-02 22:45

In article <kk6633i4fh.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Jeg har ikke selv nogen problemer med at have det her, men jeg er jo
> også lige kommet ind med PCI-bussen.

Ja, der er ærligt talt noget newbie over dig.

> Kommer an på om det er Narrow, Wide eller Ultra-Wide. Har du mulighed
> for at checke antallet af ben?

Næh, men er det ikke også lidt ligegyldigt, man smider jo alligevel dem
til siden.
Ved du forresten hvad ligheden mellem edderkopper og kvinder er?

> Smid eventuelt et billede i dk.binær.

Det må du bede sælger om.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-04-02 22:51

> Ja, der er ærligt talt noget newbie over dig.

> Næh, men er det ikke også lidt ligegyldigt, man smider jo alligevel dem
> til siden.

Herudover skal han-stikket også passe. ELlers er det jo lidt lige
meget.

> Ved du forresten hvad ligheden mellem edderkopper og kvinder er?

> Det må du bede sælger om.

Jeg troede det var på hjemmefronten du godt ville have lidt
hard-core viden.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-04-02 23:09

In article <kkofgvgouh.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Herudover skal han-stikket også passe. ELlers er det jo lidt lige
> meget.

Hvorfor?

> Jeg troede det var på hjemmefronten du godt ville have lidt
> hard-core viden.

Det er nu en del år siden min kone var studine, men vi snublede da over
hendes hue da vi flyttede. Det kunne være man skulle bede hende om at
tage den på....

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-04-02 11:43

> Hvorfor?

Hvis du vil vide d'et, maa du vist over i lummergruppen. Der er
sikkert en del der kan berette om for smaa hanstik.

> Det er nu en del år siden min kone var studine, men vi snublede da over
> hendes hue da vi flyttede. Det kunne være man skulle bede hende om at
> tage den på....

Og resten af? Eller hva'?

Saa maa jeg stoeve den med om Lem's software/hardwareproblem...

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-04-02 23:29

In article <kk1ydqa2sv.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Hvis du vil vide d'et, maa du vist over i lummergruppen. Der er
> sikkert en del der kan berette om for smaa hanstik.

Jaså. Er du fast skribent der da?

> Og resten af? Eller hva'?

Resten?

> Saa maa jeg stoeve den med om Lem's software/hardwareproblem...

Buuh, den er gammel.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-04-02 04:57

> Jaså. Er du fast skribent der da?

Nej, men det er der andre der er. Snak lidt med bechd, da han plejer
at vaere saerdeles velorienteret om hvordan det gaar paa de kanter.

> Resten?

Du ved, det hun har paa udover huen. Hvad _taenker_ du paa?

> Buuh, den er gammel.

Har du kommet med en nyere og bedre historie siden? Eller holder du
dig til syrlige drops?

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-04-02 17:16

In article <m2vgb1wmm4.fsf@thunderbear.dyndns.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Nej, men det er der andre der er.

Er du så bare skabslæser?

> Du ved, det hun har paa udover huen. Hvad _taenker_ du paa?

Hvorfor skulle hun putte noget udover huen?

> Har du kommet med en nyere og bedre historie siden?

Beklager, så langt tilbage kan jeg ikke huske.

> Eller holder du dig til syrlige drops?

Nah, Whisky.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-04-02 09:18

> Er du så bare skabslæser?

Nej, der slipper jaevnligt ting ud der overbeviser mig om at det vil
jeg ikke have noget med at goere. Hvad jeg saa gaar glip af, maa jeg
saa lide med.

> Hvorfor skulle hun putte noget udover huen?

Hvis nu det regner?

> Beklager, så langt tilbage kan jeg ikke huske.

Saa burde du da netop ikke kunne udtale dig negativt. BURDE der ikke
kunne vaere kommet et bedre indlaeg fra dig end det i mands minde?

> Nah, Whisky.

Mundskaenk for ungerne? Lidt tidligt.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-04-02 17:50

In article <kkpu18m0fx.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Hvis nu det regner?

Så bliver der vådt udenfor.

> Saa burde du da netop ikke kunne udtale dig negativt.

Er gammel negativt?

> BURDE der ikke kunne vaere kommet et bedre indlaeg fra dig end det i
> mands minde?

Det kommer an på hvilken mand det er. Jeg kan dårligt huske hvad jeg
lavede i formiddags.

> Mundskaenk for ungerne? Lidt tidligt.

Han har sin flaske, jeg har min. Patterne har jeg generobret.

Fra : Peter Kiil

Dato : 10-04-02 19:08

in article newsspam4-85D259.18500710042002@dtext.news.tele.dk, Martin Edlich
at newsspam4@mail.edlich.dk wrote on 10/04/02 18:50:

> Han har sin flaske, jeg har min. Patterne har jeg generobret.

LOL!!!!!!!
--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-04-02 20:13

www.google.com.

> Han har sin flaske, jeg har min. Patterne har jeg generobret.

Pattern Matching.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Christian Bech

Dato : 09-04-02 09:18

> Jaså. Er du fast skribent der da?

Det får du ham ikke til at indrømme, men jeg kan da afsløre, at
Thorbjørhn skriver under pseudonymerne "Puk" og "Henning". Det betyder,
at han kan tale med sig selv, hvis ikke der er andre der gider.

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput"
- Per E. Hanstholm

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-04-02 17:17

In article <1fad9pb.iq1lq51ee5huN%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Bech) wrote:

> Det får du ham ikke til at indrømme, men jeg kan da afsløre, at
> Thorbjørhn skriver under pseudonymerne "Puk" og "Henning".

"Henning" har jeg hørt om i anden forbindelse. Er det ikke ham der godst
kan lide mænd af samme køn som ham selv?

> Det betyder, at han kan tale med sig selv, hvis ikke der er andre der
> gider.

Ganske praktisk.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-04-02 09:19

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> "Henning" har jeg hørt om i anden forbindelse. Er det ikke ham der godst
> kan lide mænd af samme køn som ham selv?

Hvor mange maend kender du af forskelligt koen end ham selv?

Jeg tror du er for fuld til at skrive paa Usenet.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Christian Bech

Dato : 10-04-02 16:55

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Hvor mange maend kender du af forskelligt koen end ham selv?

Sott?

Og så nåede vi min den nedre grænse: FUT.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-04-02 20:12

bechd@mac.com (Christian Bech) writes:

> Sott?
>
> Og så nåede vi min den nedre grænse: FUT.

Forkert fut!
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Christian Bech

Dato : 11-04-02 21:10

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Forkert fut!

Beklager. Den kan jeg ikke følge. Jeg tænker ikke på Søs i den
forbindelse.

--
Christian

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-04-02 17:51

In article <kklmbwm0e9.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Hvor mange maend kender du af forskelligt koen end ham selv?

Nogen stykker. Jeg fristes til at kalde dem "kællinger".

> Jeg tror du er for fuld til at skrive paa Usenet.

Næh nej, det er normal driftsstatus.

Fra : Christian Bech

Dato : 10-04-02 16:55

> "Henning" har jeg hørt om i anden forbindelse. Er det ikke ham der godst
> kan lide mænd af samme køn som ham selv?

Efter sigende har han ovenikøbet taget job på en psykiatrisk institution
for at opfylde denne lyst.

> Ganske praktisk.

Og ofte anvendt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-04-02 21:55

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Personligt synes jeg news er bedre til dette end så meget andet (på
> grund af synlighed, og googlearkivering og alting), men det er et
> smagsspørgsmål.

Sådan har jeg det også. Jeg har altid undret mig over alle de debatfora.
Jeg tror, muligheden følger med udbydernes software, og så skal de
pinedød have et debatforum. Jeg kan levende forestille mig den smarte
sælger præsentere det og remse alle faciliteter op.
Lægeforeningen brugte engang Groupcare. Jeg hadede det. Det var
så sløvt i forhold til MacSOUP. Nu blev det nok forværret af mit
langsomme modem dengang. Og så havde det så mange faciliteter, som mine,
hvad computere angår, temmeligt hjernedøde kolleger havde noget svært
ved at finde rundt i. Man fik alle mulige mærkelige invitationer og
fejl-mail sendt.
Mediamac og Macnyt har hver deres debatforum for at nævne to ud
af utallige eksempler. Der er der også faste skribenter, og folk der
kender hinanden, ligesom her. Selv om alle de fora naturligvis er åbne
for alle, så synes jeg alligevel, at nyhedsgrupper virker mere åbne. Man
har jo ikke tid til at følge med alle steder, så på den måde er
debatfora for en begrænset forsamling. Nyhedsgrupper derimod er en
standard der gælder over hele verden, og, som du skriver, arkiveres alle
artikler på Google.
Det er lettest kun at skulle læse et sted, og hvorfor ikke samle
alle eksperterne, i stedet for at fordele dem rundt om? Og de mennesker,
der færdes begge steder, de bruger jo dobbelt tid.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-04-02 22:53

> [...]
> alle eksperterne, i stedet for at fordele dem rundt om? Og de mennesker,
> der færdes begge steder, de bruger jo dobbelt tid.

Et eller andet sted er jeg helt enig med dig. På MacBrugers website, som
jeg selv benytter engang imellem, bliver der ofte stillet spørgsmål, som
kunne blive besvaret på en time på dk.edb.mac, men brugerne på
macbruger.dk accepterer gerne at vente i dagevis på et svar. Og ofte er
svaret forkert.

Jeg har skrevet artikler i DobbeltKlik (MacBrugers medlemsblad) om både
MacSOUP og ADSL, og selvom dette blad sendes til ca. 400 medlemmer, så
er det vel under 5% af læserne, der bruger en nyheds gruppe, og når de
så endelig prøver sidder de og fedter med Netscape som reader !! Ak.

Jeg ville også foretrække at al debat om Mac foregik her, men sådan er
det ikke, så derfor har jeg taget initiativet til et forum, som foregår
via e-mail.

Jeg kan fortælle dig at jeg længe har prøvet at få en af MacBrugers
medlemmer til at se fordelen i en ADSL forbindelse, da jeg synes hans
regning på næsten 4000 i kvartalet for en ISDN er lige lovlig spændende
8-D, men selvom jeg har tilbudt ham at hjælpe ham, så er det næsten med
stolthed i stemmen han fortæller om sine regninger. Det er sgu
sørgeligt.

Det er utrolig svært at få folk til at bruge en news group, selvom det
er helt fantastisk hvad man kan få løst samt lært herinde.

Og bare alle de herlige kommentarer fra Edlich og Reippuert - det er det
hele værd.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 07-04-02 23:53

> [...]
> kunne blive besvaret på en time på dk.edb.mac, men brugerne på
> macbruger.dk accepterer gerne at vente i dagevis på et svar. Og ofte er

Det kaldes masochisme, vi macbrugere er så vant til vores computeres
begrænsninger, at vi føler os utrygge uden de velkendte snærende bånd

> [...]
> er det vel under 5% af læserne, der bruger en nyheds gruppe, og når de
> så endelig prøver sidder de og fedter med Netscape som reader !! Ak.

Smid en newsreader på jeres medlems CD sammen med en opsætnings
vejledning.

> [...]
> 8-D, men selvom jeg har tilbudt ham at hjælpe ham, så er det næsten med
> stolthed i stemmen han fortæller om sine regninger. Det er sgu

Han kan bare få en aftale om at indbetale de resternde 3000kr til
undertegnede én gang i kvartalet, hvis han er bekymret for om der skulle
stå for mange penge på budgetkontoen

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-04-02 07:12

> Det er utrolig svært at få folk til at bruge en news group, selvom det
> er helt fantastisk hvad man kan få løst samt lært herinde.

Det kender jeg godt. De unge menneskers indgang til Internettet går via
en browser. Hvis ikke der er farver og ikoner, så gider de ikke.
Jeg vil nu nok også sige, at det kræver en speciel interesse at
følge med i news. Man SKAL følge med næsten dagligt for at være en del
af miljøet. Det kræver altså tid. Det er trods alt ikke alle, der er
interesserede i nærmest at være forpligtede til at sidde foran
computeren et par timer hver dag.
Nu er vores lille gruppe måske ikke så slem, men har man andre
interesser og følger med i andre grupper, er det noget af en tidsrøver.
Det må de fleste her da indrømme. Men sjovt er det nu. Andre sidder jo
med næsen i nogle frimærker hver aften. Hver sin lyst.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-04-02 11:41

> [...]

> kunne blive besvaret på en time på dk.edb.mac, men brugerne på
> macbruger.dk accepterer gerne at vente i dagevis på et svar. Og ofte er

Afhaenger af hvornaar. Det lader til at M & M's doegndaekning af
gruppen er lidt ustabil for tiden, saa hvis vi retter det til inden
for en time i almindelig arbejdstid, er det vel ikk ehelt forkert.

> Det er utrolig svært at få folk til at bruge en news group, selvom det
> er helt fantastisk hvad man kan få løst samt lært herinde.

Tjah. En god hjemmeside, med nogen urler til fungerende newsservere
vil formentlig hjaelpe en hel del. Kommer den der FAQ ikke snart -
det kunne jo fx staa der.

> Og bare alle de herlige kommentarer fra Edlich og Reippuert - det er det
> hele værd.

Hvem fedter du for? Skal du have installeret Mac OS paa din
broedrister eller din cykel?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-04-02 12:14

> [...]

> det kunne jo fx staa der.

> Hvem fedter du for? Skal du have installeret Mac OS paa din

Ah følte du dig forbigået ? Jeg ved godt at du er et retorisk orakel og
kan formulere sætninger, som er svære at overgå, men Edlich styrer altså
for hårdt med de syrlige kommentarer !

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 08-04-02 17:28

> Ah følte du dig forbigået ? Jeg ved godt at du er et retorisk orakel og
> kan formulere sætninger, som er svære at overgå, men Edlich styrer altså
> for hårdt med de syrlige kommentarer !

Gu' er de da syrlige. Har du ikke set ham i udklædning (?), hvor han
reklamerer for nogle suuuure appelsiner fra Rynkeby? Han er storforbuger
af dem, har jeg hørt, derfor de syrlige kommentarer

Iøvrigt mener jeg også, at det _må_ være Morten R. der har være
korrekturlæser på Rynkebys produktserie: Suuure appelsiner. Der mangler
sgu' da et "t" for at produktet skal have gennemslagskraft i provinserne

On topic: bliv endelig her i dk.edb.mac, Jesper. Som du selv siger: Det
er meget lærerigt ! Herlig gruppe.

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Storm

Dato : 08-04-02 19:26

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
Småbørnsfædre får ofte snakken hen på ét bestemt "livsnært" emne.
Jeg ved ikke om det er dérfor de er blevet småbørnsfædre eller om det er
fordi småbørnsfædre får for lidt... af dens slags livsnære...

> On topic: bliv endelig her i dk.edb.mac, Jesper. Som du selv siger: Det
> er meget lærerigt ! Herlig gruppe.

Jeg så godt invitationen og ærgrede mig lidt. Jeg har hverken tid eller
evner til at deltage i sådan en gruppe. Men jeg ville meget gerne følge
med på sidelinjen her i gruppen.
Tænk hvor mange der bliver snydt for en masse guldkorn.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-04-02 23:22

In article <1fac8ai.29itv01fc08mN%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Småbørnsfædre får ofte snakken hen på ét bestemt "livsnært" emne.

Mad?

Fra : Storm

Dato : 09-04-02 08:13

> Mad?

Vælling.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-04-02 16:20

In article <1fad80f.1jzotulw569w2N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Vælling.

Det er da også mad, eller som Christoffer siger når han ser flasken:
[babylatter] ma!

Fra : Storm

Dato : 09-04-02 20:58

> Det er da også mad, eller som Christoffer siger når han ser flasken:
> [babylatter] ma!

Herligt, ham behøver du ikke tvangsfodre.
Småbørnsfædre og livsnære emner som mad og bad.
(Bad for grise og andre - det er da sødt

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-04-02 22:30

> [...]

> korrekturlæser på Rynkebys produktserie: Suuure appelsiner. Der mangler
> sgu' da et "t" for at produktet skal have gennemslagskraft i provinserne

Suuure appelsinter?
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-04-02 22:50

> Suuure appelsinter?

Pas hellere på jeg ikke lejer mig en bolig på Esbjerg egnen, ude over
vinden sikkert altd blæser den forkerte vej, lugter der nok altid af
fisk - Tilgængæld er det lettere at komme uanmeldt forbi, for at banke
jer med mit elendige Apple USB tastatur

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-04-02 00:05

Nå, nå, Henrik. Jeg vil da ikke have Absinth'er, hellere Calvados - og
en god cigar .... :)

> [...]
> vinden sikkert altd blæser den forkerte vej, lugter der nok altid af
> fisk - Tilgængæld er det lettere at komme uanmeldt forbi, for at banke

Det er i orden med mig, men ham der Monster vil nok hellere stryges med
nogel cykelkæder (det er nok mere hjemligt?)?
Uanmeldt? Så må jeg vist hellere smutte forbi en af pusherne i morgen og
købet stort ind af bakskuld, ikke, søde Morten. Du vil elske at spise
dem.

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-04-02 00:58

henrik@muenster.dk (=?ISO-8859-1?Q?Henrik_M=FCnster?=) writes:

> Selv om alle de fora naturligvis er åbne for alle, så synes jeg
> alligevel, at nyhedsgrupper virker mere åbne.

Hørt. Usenet må være det mest oversete medie i verden. Tænk om
kendtskabet var lige så stort som til mail, web og CocaCola.

-j

--
Josephine Obel i DRs "Profilen"
tirsdag d. 9.04.02 kl. 21:25

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 09-04-02 20:59

spam@reippuert.dk writes:

>Smid en newsreader på jeres medlems CD sammen med en opsætnings
>vejledning.

Det har vi skam gjort. Det hjalp ikke så meget. Gruppen her er også
uoverskuelig, hvis du er helt nybegynder.
jeg har da godt set at enkelte nygegyndere spørger her, men så har de haft
PC i forvejen og er fortrolig med net og andre tekniske ting. Og endelig,
skal man følge med tager det megen tid hver dag, som den almindelig bruger
nok ikke har.

hilsen Hanne