Gode råd søges inden køb af GS650E
Fra : Kim

Dato : 07-04-02 17:52

Hej

Jeg står i den sitiuation at jeg er lige på trapperne til at købe en Suzuki
GS650E fra 82/83. Cyklen har kørt ca. 70.000 KM og motoren er blevet
renoveret for 3-4 år siden.

Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på ved denne MC?

Hvad er en rimelig pris for sådan en MC?

Er der nogle af jer der har gode/dårlige earfaringer med denn MC, er jeg
også intereseret i at høre om det. Hvordan er denne MC til en 26 årig mand,
der har haft MC kørekort i ca. 1 år, og syntes at en Honda CB400 er lige
kedelig nok?

Mvh
Kim

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 07-04-02 21:30

Kig ind på http://www.gsresources.com

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)
(Wrum-wrum
Klapre rasle)

Fra : Armand

Dato : 07-04-02 23:47

Kim <***kh@nospam.dk***> skrev i en

> [...]
> blevet renoveret for 3-4 år siden.
> Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på ved denne MC?

Suzuki'ers ladesystem sucks, og er dyrt og i værste fald omfattende at
renovere. Så under alle omstændigheder skal man være forvisset om at en
GS'er lader det den skal :-|

Hvis man ikke kan komme til at måle på ladespændingen, kan man få en
rimelig sikker indikering ved at vurdere om forlyset stiger mærkbart i
intensitet ved gasgivning til 3.000 rpm fra tomgang - Også i dagslys!

--
Armand.