Thailand vejr
Fra : Steen Johansen

Dato : 01-02-01 08:33

Der har i de sidste 5 uger været dårligt vejr i syd Thailand, jeg fik mail i
dag, fra nogen der er på Ko Samui og de fortalte at de vader i mudder til
anklerne. Det er jeg ikke særligt glad for at høre, da jeg rejser derned om
2 timer, hvis det fortsætter bliver jeg nød til at tage nordpå.
MvH Steen
http://www.cnn.com/WEATHER/as/Thailand/KoSamuiVT21.html

Fra : Kim Offenberg

Dato : 21-02-01 11:34

Hej Steen
Jeg er lige ankommet fra det sydlige Thailand, Krabi,
Her var vejret ganske godt, vi var der fra 04.02 til 14.02.01.
Vi havde regn 2 gange, og begge var efter kl. 19. den ene gang kun ca.
1 time, den anden gang ca. 3 timer, men det hjalp, da det gav frisk
luft.
Håber at du har det godt dernede.
Vh.
Kim