A forelsket i B, der er er kæreste
Fra : Anders

Dato : 07-04-02 16:40

Hej!

Forestil jer følgende:

A = hankøn, single
B = hunkøn, kæreste med C
C = hankøn, kæreste med B

A og B har over nogle måneder udviklet et rigtig godt venskab. De
nyder hinandens selskab, tænker på samme måde og har mange fælles
drømme, interesser og værdier. Der har fra et meget tidligt tidspunkt
også været seksuelle undertoner. B har ganske vist fra begyndelsen
fortalt A, at hun er kæreste med og bor sammen med C. B har dog også
fortalt A, at hun ikke er forelsket i C, og hendes adfærd har hele
tiden tydeligt underbygget dette.

Efter et par måneder kan A og B ikke længere holde fingrene fra
hinanden. A og B's seksuelle forhold fortsætter og A udvikler en ret
stor forelskelse i B. A kan ikke nøjes med at se det som et seksuelt
forhold uden følelser. Umiddelbart virker det som om, at B også har
følelserne med i forholdet til A og kan se en fremtid for dem.

På et tidspunkt fortæller B til A, at hendes kæreste C pludselig har
fortalt, at han er i tvivl om at fortsætte B og C's forhold. Det
bliver B ked af, og hun begynder pludselig at holde meget fast i C.
Umiddelbart synes A, at det er sært, for hvis B ikke vil være sammen
med C og C ikke vil være sammen med B, synes løsningen ligetil. Det er
B ikke helt enig i, og hun vil tilsyneladende gerne afvente, at C
finder ud, hvad han vil.

A og B holder dog ikke op med at ses, omend B's følelser for A køler
lidt af. Der er dog alligevel en god stemning og stadig seksuelle
under- og overtoner.

A synes dog, at udsigterne ser lidt sorte ud, og under alle
omstændigheder er A ekstremt frustreret over usikkerheden og den
tilsyneladende rolle som "reserve". Han bliver meget jaloux og ønsker
en afklaring. Det kan B dog ikke give.

A forsøger at glemme alt om B og prøver hårdt at finde en masse
negative sider ved B, hvilket dog er svært - nærmest umuligt. A har
før tænkt, at hvis B er så lidt glad for C, at B vil være C utro, må
der være håb forude for A og B. Nu tænker A, at hvis B ikke elsker A
nok til at bryde med C, kan A heller ikke være tjent med et forhold
til B. Det har A nemlig tidligere læst i denne nyhedsgruppe!

B kontakter dog tit A, der hver gang siger ja til at mødes. Ved den
mindste kontakt med B, glemmer A nemlig alt om at glemme B. A er
simpelt hen ikke dygtig nok til at undertrykke sine følelser og sin
forelskelse i B.

A er også bange for, at en midlertidig afvisning af B vil have
uheldige konsekvenser - A tør simpelt hen ikke give slip på B. Og
uanset tvivlen om B's kærlighed til A, synes A at B er alt for
fantastisk dejlig til bare at opgive.

Men hver gang A og B ikke længere er sammen, kommer A's frustrationer
og jalousi igen frem til overfladen. A bruger al sin tid på at tænke
på dette, og kan næsten ikke foretage sig andet.

Ekstra oplysninger: Der er ingen børn involveret. A, B og C er alle
omkring 30 år gamle. B og C har været kærester i 10 år. C ved ikke, at
B er ham utro, og hun har i øvrigt aldrig været det før. A har fortalt
B om alle de tanker og følelser, der er nævnt ovenfor, hvilket måske
har været lidt uklogt?

Hvad skal A gøre? Hvad gør A med sin utålmodighed?

Bør A prøve at ignorere sine følelser og nøjes med et seksuelt forhold
til B? Og hvordan ignorerer man sine følelser?

Bør A helt prøve at undgå B?

Hvordan bliver A i stand til at tænke på andet end B?

Hjælp!

Fra : -Carina

Dato : 07-04-02 19:29

"Anders" <a_9975@hotmail.com> wrote in message
> Hej!
>
> Forestil jer følgende:
>
> A = hankøn, single
> B = hunkøn, kæreste med C
> C = hankøn, kæreste med B

Umiddelbart vil jeg sige at det gamle ord: En gang utro, altid utro, holder!
Så hvis nu B forlod C, for at være sammen med A. Vil A så nogen sinde kunne
stole på C?
A ved at B er ekspert i løgne, det er man nødt til at være som utro partner.
A ved også, at B ved hvor nemt det faktisk er at være utro uden partneren
opdager det.
Er A sikker på at det ikke blot er 'jagten' han er ude på, men også
'byttet'?

På den anden side kan man også have været en utro partner med tidligere
kærester, indtil man har mødt ham som man ved er mandan (!) Og hvor man ved
med sig selv, at her kunne man på ingen måde være utro. Det kan være B har
det på den måde. Meeen, hvis A så skulle være manden, som B ikke ville være
utro, i et evt. forhold, så tror jeg ikke B ville være så meget i tvivl som
hun er.

Utroskab er og bliver det aller-aller-aller værste, man som menneske kan
gøre mod sin partner. (bortset fra mord, og overgreb på børn, men så
ekstreme forhold er her jo ikke tale om.)

Og min tanke om B er at hun pt. er et slet menneske, der gør en grim grim
handling....Du sagde du havde svært ved at finde noget negativt ved hende.
For mig står det negative med store NEON-bogstaver gennem hele din mail. Jeg
ville aldrig stole på hende, ligesom jeg heller ikke stoler på de få af mine
veninder der har været deres kærester utro! For mig siger det alt om et
menneskes værdier - not good!

Jeg ved ikke om ovenstående giver mening, der er ikke altid langt nok fra
tanke til taster

-Carina

PS: Tænk på C, han bliver snydt så vandet driver. Er til grin, bliver holdt
for nar.....

She's not worth it!

Fra : Per Madsen

Dato : 07-04-02 20:49

Jeg tror du skal opgive hende. Hun bruger dig bare til at få lidt spænding i
tilværelsen. Erkend det, og kom videre i dit liv, for hun vil ikke forlade
sin mand, for at blive din 100%. Spændingen er nok det, som tiltaler hende
mest i det forhold. Hun ønsker spænding og du ønsker en tilværelse med
hende. Hårdt men sikkert sandt, desværre.

Per

P.S. Utroskab eller det modsatte vil jeg ikke komme ind på, det er jo ikke
en del af dit spørgsmål.

Fra : Girlie

Dato : 07-04-02 22:29

"Anders" <a_9975@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Forestil jer følgende:
>
> A = hankøn, single
> B = hunkøn, kæreste med C
> C = hankøn, kæreste med B

Jeg er ked af at sige det, men det er den dødsejler. Hvis B virkeligt er
interesseret i A, ville hun uden tvivl forlade C - især når deres forhold
ikke er så godt. Men hun virker som en pige der, på TRODS af alle de
vidunderlige kvaliteter hun har, ikke rigtigt kan/tør/vil binde sig
følelsesmæssigt til én person, men kan lide at have flere inden for
rækkevidde "just in case". Det er sikkert for hende at blive hos C - man
ved, hvad man har, man ved ikke, hvad man får.
Hvis hun forlader C og tager A, så har hun kun én mand i sit liv, og hvis
det går i stykker, har hun ingen favn at vende tilbage til. Som det er nu,
får hun sine behov dækket hos både A og C - tryghed i et forhold og i at
vide, at der én derhjemme, og det følelsmæssige og seksuelle hos A. Skønt
for hende.
Men jeg tror desværre ikke, at hun har oprigtige følelser for hverken A
eller C. Hun er sikkert ikke et ondt menneske, men kan bare ikke finde ud af
sine følelser/behov, og misbruger derfor mennesker omkring hende uden
egentlig at være klar over de følelsesmæssige sår, hun forårsager.
Mit råd er derfor: A skal glemme B. For han får aldrig hendes kærlighed:
ellers ville han have fået den forlængst - Uanset om C havde været inde i
billedet eller ej.

B har brug for at stå alene, og erkende, at der ikke altid lige er en mand,
der tager imod hende med åbne arme. Den kolde skulder er hård for alle, men
nødvendig for at hun kan erkende, at man ikke kan og skal bruge mennesker på
den måde, hun gør.

Jeg taler lige så meget for mig selv, da jeg også er i en proces, hvor jeg
er ved at give endeligt slip på en dødssejler som jeg ved holder af mig, men
som jeg også VED aldrig bliver til noget. Jeg har ventet i snart et år, og
vi kommer ingen vejne. Nu må jeg give slip og leve for MIG, ikke for ham.
Løsningen må blive, at jeg ikke ser ham mere, for så er det jeg bliver blød
og svag og håbet spirer igen. Og der er ikke noget håb.
Heller ikke for A. Nogle gange må man give slip.
Det gør så ondt, men du vil opleve at du begynder at leve for DIG og
tilgodeser DINE behov.
Løsningen er ikke at finde en erstatning for hende, for det findes ikke. Men
find dig selv, og så vil du måske møde en pige, der er helt anderledes, men
helt perfekt og som elsker dig, og vælger dig uden tøven...

Held og lykke.

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 14:17

Girlie skrev i en meddelelse news:3cb0ba05$0$68707$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Anders og Girlie

> [...]
> rækkevidde "just in case". Det er sikkert for hende at blive hos C - man
> ved, hvad man har, man ved ikke, hvad man får.

Det kan selvfølgelig godt være tilfældet. Men det kan jo også være,
at hun har så mange følelser for ham, selvom de nu er mere
venskabelige end lidenskabelige, at hun dybest set er i tvivl om, om
de ikke alligevel kan finde ud af det sammen. Eller at hun ikke vil gøre
ham ondt ved at forlade ham. At hun så gør det ved at være ham utro,
hvis han opdager det, synes jeg selvfølgelig ikke er acceptabelt.

Det at have to kærester på een gang, har jeg kun oplevet som
dybt forvirrende.

> [...]
> vide, at der én derhjemme, og det følelsmæssige og seksuelle hos A. Skønt

Det har jeg selv prøvet som meget ung. Var forelsket i og bollede
med en anden, men blev hos min mand. Jeg syntes nu ikke, det var
særlig "skønt". Jeg havde mange samvittighedskvaler, som gik
udover samværet med den anden. Dybest set opdagede jeg, at
min manglende stillingtagen skyldtes, at jeg ikke troede, nogen
mand ville have en enlig mor Hvilket absolut ikke er sandt.

> [...]
> ellers ville han have fået den forlængst - Uanset om C havde været inde i

Hun kan jo være inde i et totalt følelseskaos, som gør hende helt
ude af stand til at tage en beslutning. Derfor skulle hun, efter min
mening, skippe begge to og tage en tænkepause, hvor hun finder
ud af, hvad hun vil, hvem hun vil have. Så må hun jo se, om ham,
hun vælger, stadigvæk er der bagefter.

> [...]
> nødvendig for at hun kan erkende, at man ikke kan og skal bruge mennesker på

Jeg er enig med dig i, at hun har brug for at være alene og tænke,
men ikke i, at hun nødvendigvis skal have den kolde skulder.
Man behøver vel ikke at opføre sig som et dumt svin, men kan
forklare hende, at man ikke vil lege med mere, at nu må hun
beslutte sig.

Hun hører måske til de kvinder, som ikke tør være alene.
Som skal have en mand i sit liv.
Det er godt for alle at prøve at være alene med sig selv.
Lære sig selv at kende. Kigge indad og føle glæden og freden
ved ikke ensomheden, men selskabet med sig selv. Jeg tror på
budskabet om, at man skal kunne elske sig selv for at kunne
elske andre.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Girlie

Dato : 08-04-02 17:35

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Girlie skrev i en meddelelse

Hej Hanne, jeg er helt enig i alt, hvad du siger!
derfor skrev jeg også, at jeg ikke troede at hun var et ondt menneske, for
hun handler jo udfra sin egen smerte og forvirring - det kan være så svært
ind i mellem!

Mit råd til hende ville derfor være at stå på egne ben og finde sig selv
uden en mand, før hun lukker en ny ind.
Med den kolde skulder mener jeg blot: at de skal lade hende være, så hun får
den tid g ro, når hun er kommet sig oven på chokket.

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 18:43

Girlie skrev i en meddelelse news:3cb1c6bf$0$12038$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej Hanne, jeg er helt enig i alt, hvad du siger!

Hej Girlie

Jamen, så er der jo ikke mere at diskutere *S*.

> derfor skrev jeg også, at jeg ikke troede at hun var et ondt menneske, for
> hun handler jo udfra sin egen smerte og forvirring - det kan være så svært
> ind i mellem!

Ja, også at handle som man ved, man bør gøre overfor andre.

> [...]
> Med den kolde skulder mener jeg blot: at de skal lade hende være, så hun får
> den tid g ro, når hun er kommet sig oven på chokket.

Hvad er det lige for et chok, du taler om?
Vil bare være sikker på, jeg forstår dig ret.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Girlie

Dato : 09-04-02 05:54

> Girlie skrev i en meddelelse
>

> Hvad er det lige for et chok, du taler om?
> Vil bare være sikker på, jeg forstår dig ret.

Chokket over, at der pludseligt ikke er en anden for hende...at hun
virkeligt står alene...det kan altså være lidt af et chok..men på længere
sigt et nødvendigt skridt...

Fra : Hanne L

Dato : 11-04-02 17:19

Girlie skrev i en meddelelse news:3cb273df$0$11925$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Girlie

> Chokket over, at der pludseligt ikke er en anden for hende...at hun
> virkeligt står alene...det kan altså være lidt af et chok..men på længere
> sigt et nødvendigt skridt...

Som tidligere sagt, tror jeg, vi alle har godt af at have prøvet
at være alene med os selv uden en kæreste som det faste
holdepunkt i tilværelsen. Da jeg prøvede det første gang, blev
jeg meget deprimeret i starten og søgte hele tiden andres selskab.
Men eftrhånden lærte jeg at sætte pris på mit eget selskab. Og i
dag nyder jeg i den grad at være alene af og til, at det passer mig
fint at leve alene med mine unger.
Selvom jeg da på længere sigt har en drøm om at ende mine dage
indenfor de samme fire vægge som min kæreste.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 10:33

Girlie wrote:

> [...]
> Med den kolde skulder mener jeg blot: at de skal lade hende være, så
> hun får den tid g ro, når hun er kommet sig oven på chokket.

Nu kan du jo ikke rigtig råde B, da det jo er A, der skriver og
læser her inde i gruppen
B vil jo, da hun finder ud af at den uvidende C ikke vil være
partner med hende længere, ikke slippe ham, hun bliver nærmest
neurotisk i forhold til de 2 mænd, "vil og vil ikke."
Hvis jeg var A, ville jeg droppe B, hum er i mine øjne alt for
umoden og psykisk skrøbelig. I grunden elsker hun vel ingen
af de 2 mænd der aktuelt er i hendes liv?

MVH
Henning

Fra : Anders

Dato : 08-04-02 23:44

Hej Carina, Per, Girlie og Hanne

Jeg er meget glad for at have læst jeres indlæg!

Umiddelbart lød det som om, at jeg bare skulle komme videre, selv om
det er svært - også hvis man ikke helt kan undgå at omgås B ind i
mellem - og både A og B måske egentlig gerne vil blive ved med at ses
som venner. Det sidste er nok lidt svært - i hvert fald i starten -
for jeg har det netop som Girlie skrev: Hver gang jeg ser hende eller
taler med hende, kommer mine positive følelser frem igen.

Da jeg senest var sammen med hende, syntes jeg dog også at jeg kunne
se lidt af det, Carina og Per skrev: Hun søger måske bare spænding, og
måske er hun (uden hensigt) et lidt slet menneske i og med at hun
leger med 2 andre menneskers følelser.

Desværre (eller nok snarere heldigvis?) kunne jeg også se meget af det
Hanne skrev om, at hun ikke ønskede at gøre nogen ondt, at hun var i
et følelseskaos, og at hun måske manglede troen på, at nogen virkelig
kunne være så interesseret i hende. Jeg er klar over, at jeg ikke er
den eneste, der er frustreret, så vi talte en del om disse ting. Jeg
håber, at jeg i det mindste har bekræftet hende i, at hun på alle
mulige måder er en fantastisk dejlig pige (hvis vi ellers lige ser
bort fra de 2 samtidige forhold). Resultatet er, at jeg nu igen har
svært ved at slippe hende...

Men selv om jeg kunne ane et lille håb, er jeg jo nok alligevel nødt
til at tænke meget over det Girlie skrev, for ikke at ødelægge mig
selv helt:

Disse ord varmede meget og gav nyt håb. Tak!

Fra : izeqb

Dato : 08-04-02 09:49

> [...]
> B er ham utro, og hun har i øvrigt aldrig været det før. A har fortalt
> B om alle de tanker og følelser, der er nævnt ovenfor, hvilket måske

Jeg har kun een ting at sige, hold dog kæft et svin du er.
Du ødelægger B og C's liv, bare så du kan få en lille flirt.
De har været sammen i 10 år, er du totalt dum i hovedet.
Hvis du virkelig vil have B, så må du gøre det klart for hende at hun skal
vælge mellem dig eller C.

Tro mig du ødelægger deres liv, hvis du (og B) ikke finder en løsning.

Fra : Anders

Dato : 09-04-02 07:38

"izeqb" skrev

> Jeg har kun een ting at sige, hold dog kæft et svin du er.
> [...] er du totalt dum i hovedet.

Ikke enig.

> Du ødelægger B og C´s liv, bare så du kan få en lille flirt.

Som det fremgår af mit første indlæg, er der fra min side ikke bare
tale om "en lille flirt". Det er blandt andet derfor, at jeg er så
oprigtigt frustreret. Havde der kun været tale om flirt, kunne jeg
måske have forstået din tankegang.

> De har været sammen i 10 år, [...]

Jeg forstår selvfølgelig godt, at man ikke bare smider 10 års forhold
i skraldespanden, men at man måske ønsker at forsøge at redde det. Men
behøver et forhold på 10 år at være bedre end et forhold på 1 år? Hvis
nu forholdet på 10 år kun er blevet så langt på grund af usikkerhed,
vane eller ubeslutsomhed? Som det også fremgår af mit første indlæg,
overvejer C netop at forlade B - lige som B ikke er forelsket i C.
Herudover er det mindst lige så meget B som A, der har taget initiativ
til utroskaben. Det er dermed grund nok til at B og C splitter op -
helt uanset at der i øvrigt eksisterer en person A i billedet.

Se også et par tidligere indlæg om problemstillingen:

"Gunnar Vestergaard" skrev i
http://groups.google.com/groups?selm=1ewk022.1u6ocs55f9e4N%25post%40gunnar-v.dk

\ Ikke bryde andres forhold? Der er vi ikke enige: Hvis fyr A er
\ interesseret i pige B som kommer sammen med fyr C, så ville
\ nogen sige at det er synd for fyr C at miste sin kæreste. Men
\ jeg siger: er det ikke lige så synd for fyr A at han ikke får B?
\ Jo det er det. Der er ikke nogen argumenter der holder mod dette.

"henning" skrev i
http://groups.google.com/groups?selm=sE547.231%24b04.9144%40news.get2net.dk

/ Hvis kvinden er til at forføre og forlade sin kæreste, så er
/ kæresten på længere sigt bedst tjænt med at forholdet ophører,
/ for så kom hun jo kun sammen med ham af kedsomhed, eller vane etc.

Men hvis du i øvrigt læser mit indlæg nr. 2 behøver du måske ikke at
være helt så bekymret på B's og navnligt C's vegne, som du vist er.

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 10:40

Anders wrote:

Ingen Fordømmelse her fra, ud over "hold dig fra kvinder
der er i faste forhold" Først når de er fri af tidligere forhold
er det acceptabelt at sige "skal det være du og jeg?"

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 09-04-02 11:22

Henning skrev:

> Anders wrote:
>
> Ingen Fordømmelse her fra, ud over "hold dig fra kvinder
> der er i faste forhold" Først når de er fri af tidligere
> forhold er det acceptabelt at sige "skal det være du og jeg?"

Og så er der lige de mennesker der bliver hængende i et forhold
uden kærlighed indtil der kommer noget bedre forbi.

hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne L

Dato : 09-04-02 11:55

Henning skrev i en meddelelse news:3cb2b701$0$5235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Henning

> Ingen Fordømmelse her fra, ud over "hold dig fra kvinder
> der er i faste forhold" Først når de er fri af tidligere forhold
> er det acceptabelt at sige "skal det være du og jeg?"

Hvornår er man fri af et tidligere forhold?
Selvom det er slut, sidder der jo altid en rest, der skal bearbejdes,
måske alene, måske sammen med ex-en. Så der vil under alle
omstændigheder gå et stykke tid, før man har fået alle vanerne
og reaktionerne ud af kroppen. Det har jeg da til fulde oplevet,
efter jeg holdt op med at være sammen med min ex.

Og der priser jeg mig lykkelig over min kærestes tålmodighed
med mig og kærlighed til mig. Ellers havde vi ikke været sammen
i dag. For dybest set burde vi have ventet med at blive kærester
til lidt senere, men kunne bare ikke sige nej til hinanden.

Men teoretisk set mener jeg aldrig, man skal gå fra det ene
forhold til det andet. Ikke engang efter 1½ måned, som det var
tilfældet her.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 15:35

> Henning skrev i en meddelelse
>
> Kære Henning

Kære Hanne

> Hvornår er man fri af et tidligere forhold?

Tjah? Godt spørgsmål *G*
Da jeg jo har børn fra tidligere forhold, bliver jeg nok
ikke helt færdig med det, før jeg forlader denne jord

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 11-04-02 17:24

Henning skrev i en meddelelse news:3cb2fc01$0$97290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Henning

> Tjah? Godt spørgsmål *G*
> Da jeg jo har børn fra tidligere forhold, bliver jeg nok
> ikke helt færdig med det, før jeg forlader denne jord

Jeg snakker da aldrig med faderen til min ældste søn, så
det er færdigt for mange år siden.
Og selvom jeg holder mine to yngstes fødselsdage sammen
med deres far, er også det forhold da slut for mange år siden.
Der er ikke andre bindinger end ungerne.

Jeg tror, som sagt, på, at det er slut, når man ikke pr. automatik
savner vanerne eller reagerer, som man gjorde i det tidligere
forhold.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-04-02 10:26

izeqb wrote:

> Jeg har kun een ting at sige, hold dog kæft et svin du er.
> Du ødelægger B og C's liv, bare så du kan få en lille flirt.

Der skal nu engang være 2 til utroskab, så jeg kan ikke se
han skulle være mere svinsk end hende.

> De har været sammen i 10 år, er du totalt dum i hovedet.

De er stadig 2 om det, han har ikke større "skyld" end hende!

> Hvis du virkelig vil have B, så må du gøre det klart for hende at hun
> skal vælge mellem dig eller C.

Ja det er jo netop det!
Han vil jo gerne have B, men B ændre lige pludselig mening
på grund af nednstående.

> Tro mig du ødelægger deres liv, hvis du (og B) ikke finder en løsning.

Nej han ødelægger ikke deres liv, det er jo først som sidst
B`s beslutning at være C utro, da det så viste sig, at C faktisk
ikke ønskede at være kæreste med B mere, så vil hun ikke slippe
sin gamle partner.
I denne her forbindelse kan man ikke udråbe kun den ene som svin,
de er dæleme 2 om det og det er B, der er utro!

MVH
Henning

--
Klip det bort der ikke svares på, og svar under det der citeres
http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : John Sahl

Dato : 09-04-02 02:42

> [...]
> B er ham utro, og hun har i øvrigt aldrig været det før. A har fortalt
> B om alle de tanker og følelser, der er nævnt ovenfor, hvilket måske

Næh, det er da fornuftigt nok.. At B så stadig vælger C viser dig hvilken
vej det er ved at gå.

> Hvad skal A gøre? Hvad gør A med sin utålmodighed?

Se efter at komme videre, hun har jo vist hvor hendes loyalitet ligger.

> Bør A prøve at ignorere sine følelser og nøjes med et seksuelt forhold
> til B? Og hvordan ignorerer man sine følelser?

Dont go down that road. It leads to pain.... Your pain...

> Bør A helt prøve at undgå B?

Ja.

> Hvordan bliver A i stand til at tænke på andet end B?

Brug en stor hammer, slå dig direkte ned over knæet hver gang du tænker
på hende

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-04-02 19:08

"John Sahl" <spamtrap1@mandezonen.dk> schrieb:

>Brug en stor hammer, slå dig direkte ned over knæet hver gang du tænker
>på hende

Du taler for meget med Mic.
--
Lav en korrekt signaturadskiller i OE, med OE-Tools: