Kørekursus - Reklame - MC-Instruktørerne
Fra : Reno Jensen

Dato : 07-04-02 15:33

Hej Gruppe

Jeg kan se, at spørgsmålene og meningerne omkring kørekurser er begyndt at
florere her i gruppen.

Tillad mig derfor at gøre lidt reklame for vores kurser, som kan ses på:

www.mcinstruktoererne.dk

Med venlig hilsen

Reno Jensen
webmaster
www.mcinstruktoererne.dk "man kan altid blive LIDT bedre"

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-04-02 21:09

> Tillad mig derfor at gøre lidt reklame for vores kurser, som kan ses på:
>
> www.mcinstruktoererne.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Reno Jensen

Jeg _har_ meldt mig - får jeg så "frikort" til den næste fartbøde?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Reno Jensen

Dato : 08-04-02 14:47

> Jeg _har_ meldt mig - får jeg så "frikort" til den næste fartbøde?
>
> --
> Mvh
> Jonas Holt & CBR600F2

Ordet "frikort" kender jeg ikke, måske skulle jeg slå det op en dag.....

Vi prøver at holde de 2 arbejdspladser adskilt.....sidst jeg blandede dem
sammen gav det en vældig turbulens....jeg havde monteret pladen (o;
dk.fritid.motorcykel på tjenestecyklen, det har jo egentlig ikke noget
at gøre med mcinstruktørerne, meeeen.....jeg fandt ud af, at det IKKE var
tilladt, nå ja, herregud...så pladen har nu fået en fin placering her ved
siden af min comp.

De bedste hilsner (og pas på farten Jonas)

Reno Jensen
webmaster
www.mcinstruktoererne.dk
Yamaha XVS1100A Dragstar &
BMW K1100 RT med blåt arbejdslys

Fra : Jakob Barfod

Dato : 09-04-02 08:45

"Reno Jensen" <webmaster@mcinstruktoererne.dk> wrote in message
> De bedste hilsner (og pas på farten Jonas)

> [...]

Velkommen tilbage, Reno. Lang tid siden vi har set noget til dig gruppen.

Ærgerligt med dfm-skiltet, i øvrigt. Selv det er sjældent, man vender sig om
og ser på nummerpladen på de cykler, man lige har hilst på!

--
Jakob
GSX750F

Fra : Reno Jensen

Dato : 09-04-02 18:50

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev

> [...]
om
> og ser på nummerpladen på de cykler, man lige har hilst på!

Takker for den pæne velkomst Det er sjovt at være tilbage, og følge med
i de forskellige emner....nogen er interessante...nogen er sjove (ved
tyveri..prøv dette!) var faktisk rigtig morsom...nogen er kedelige...osv.

Reno
BMW K1100RT (opdages først når det er for sent

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-04-02 22:19

"Reno Jensen" <webmaster@mcinstruktoererne.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jepper, det er rart du er tilbage igen!
Vi har juridiske ekspertise herinde, en kørelærer og nu igen også en
motorcykelbetjent - niveau'et er sgu egentlig helt godt!
Selvfølgelig er der enkelte der ikke er helt voksne nok til at værdsætte dit
bidrag, men det er nu af og til dejligt at en lang vævende tråd kan
erstattes af førstehåndsviden.

Ja, det var da forfriskende med det skilt. Hvad var det du ikke måtte?
Skilte med samhørigheden?

> [...]
> i de forskellige emner....nogen er interessante...nogen er sjove (ved
> tyveri..prøv dette!) var faktisk rigtig morsom...nogen er kedelige...osv.

Hmmm... Sådan har jeg det også. Måske er jeg en potentiel betjent?

Rittig

Fra : Reno Jensen

Dato : 11-04-02 22:13

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse >
> Hmmm... Sådan har jeg det også. Måske er jeg en potentiel betjent?
>
> Rittig

Skal jeg sende en ansøgningsformular med det samme ?

Du behøver ikke vedlægge foto, jeg kan nok finde et vellignende i vores
automatisk hastighedskontrol afdeling

Reno
Yamaha XVS1100A &
BMW K1100RT (som altid: hilser igen

Fra : boe

Dato : 11-04-02 22:27

> Du behøver ikke vedlægge foto, jeg kan nok finde et vellignende i vores
> automatisk hastighedskontrol afdeling

Arh, de dér billeder af en styrthjelm og et par øjne, de kan da ikke bruges
til noget som helst, vel?

Bo, VF1000F

Fra : Reno Jensen

Dato : 11-04-02 22:36

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse
> "Reno Jensen" <webmaster@mcinstruktoererne.dk> skrev i en meddelelse
>
> Arh, de dér billeder af en styrthjelm og et par øjne, de kan da ikke
> [...]

Nææ, du har nok ret Bo...sååå vi må nok hellere tage nogle flere/nye af ham

Reno
www.mcinstruktoererne.dk

Fra : Morten Dybdal

Dato : 11-04-02 23:31

Reno Jensen wrote:

> Nææ, du har nok ret Bo...sååå vi må nok hellere tage nogle flere/nye af ham

I 2 er altså morsomme i aften, jeg er ved at dø af grin

--
Morten Dybdal

Fra : Niels S.

Dato : 12-04-02 10:54

Morten Dybdal skrev

> I 2 er altså morsomme i aften, jeg er ved at dø af grin

Enig. Håber den fortsat er der næste gang man mødes

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 12-04-02 09:22

On Thu, 11 Apr 2002 23:36:05 +0200, "Reno Jensen"
<webmaster@mcinstruktoererne.dk> wrote:

>"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse

>bruges

>Nææ, du har nok ret Bo...sååå vi må nok hellere tage nogle flere/nye af ham

Den her udtalelse skriver jeg lige ud, så jeg har den næste gang

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-04-02 00:01

"Reno Jensen" <webmaster@mcinstruktoererne.dk> skrev i en meddelelse

> Du behøver ikke vedlægge foto, jeg kan nok finde et vellignende i vores
> automatisk hastighedskontrol afdeling

Nu er jeg jo ikke typen der sådan går og får fartbøder, så led du bare
huller i jorden.
Jeg kører mit race på bane (hver ENESTE uge), og har derfor ikke det store
behov for at lege med min førlighed i trafikken.
Jeg har faktisk ikke fået en bøde siden '97, men måske mødes vi en dag?

Rittig