XNews laver fejl!?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-04-02 14:56

En gang imellem kommer XNews op med disse fejl:

http://home19.inet.tele.dk/phj/xnews/xnews.htm

Er der nogle der ved hvad de går ud på?

Det er lidt irriterende....

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 15:04

Palle Hans Jensen skrev:

> http://home19.inet.tele.dk/phj/xnews/xnews.htm
>
> Er der nogle der ved hvad de går ud på?

Den oplever jeg også med jævne mellemrum og det har ikke rigtig noget
hold i virkeligheden for den kører på en 2 x PIII 866 Mhz. med 2 GB.
ram installeret. Måske er det ligefrem derfor.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 15:29

Palle Hans Jensen skrev:

> Hvad er iøvrigt KorrNews V4.11, som jeg kan se du spicer XNews op
> med?

<http://home.clara.net/mgk/hamster/kn/korrnews.html>

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-04-02 15:31

Madsen wrote in

> <http://home.clara.net/mgk/hamster/kn/korrnews.html>

Arhhh.... Hamster helvede

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 16:18

Madsen skrev:

> Og jeg er tilmed også begyndt at få denne her når jeg sender et
> indlæg: <http://www.wol.dk/~hijklm/xnews/xnews_fejl.gif>

Hmm, jeg har prøvet at genstarte og nu kan jeg ikke få Xnews til at
komme med fejlen, så jeg ved ikke lige hvad der gik galt.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 07-04-02 15:20

Madsen skrev:

> Den oplever jeg også med jævne mellemrum

Og jeg er tilmed også begyndt at få denne her når jeg sender et indlæg:
<http://www.wol.dk/~hijklm/xnews/xnews_fejl.gif> Det undrer mig for
mappen og filen findes og mit indlæg ryger også afsted, men det er da
irriterende at man skal klikke OK på den dialogboks næsten hver gang
man sender et indlæg.

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-04-02 15:26

Madsen wrote in

> [...]
> afsted, men det er da irriterende at man skal klikke OK på den
> dialogboks næsten hver gang man sender et indlæg.

OK. Den har jeg så ikke set...