Hvilken Newsreader er Bedst?
Fra : Kell Quist

Dato : 07-04-02 13:24

Jeg vil til at bruge en ny newsreader, hvilken er den bedste?

Tak for hjælpen
Kell

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 07-04-02 13:26

Kell Quist, du skrev:

> Jeg vil til at bruge en ny newsreader, hvilken er den bedste?

Det findes ikke en newsreader der er bedst.

--
Henrik

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-04-02 13:37

Henrik K Hansen wrote in
il_og_news@minserver.myftp.org:

> Det findes ikke en newsreader der er bedst.

Findes der mon noget der er bedre end andet? Dit X-face giver jo
udtryk for at det er noget du ved noget om?!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-04-02 13:47

On 07 Apr 2002 12:37:18 GMT, Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk> wrote:

>Henrik K Hansen wrote in
>il_og_news@minserver.myftp.org:

>Findes der mon noget der er bedre end andet? Dit X-face giver jo
>udtryk for at det er noget du ved noget om?!

Imo skal de deles i tre: dem til tekst, hente binaert og poste
binaert.
Til tekst er jeg meget tilfreds med Forte Agent.
Til at hente binaert bruger jeg Newsbin Pro som er meget hurtigt.
Til at poste binaert bruger jeg Easyblow, som poster i tråd (meget
vigtgit!)

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Leony

Dato : 07-04-02 14:12

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Imo skal de deles i tre: dem til tekst, hente binaert og poste
> binaert.

Enig.

> Til tekst er jeg meget tilfreds med Forte Agent.

Her nøjes jeg med Outlook Express, synes den er glimrende til tekstgrupper.

> Til at hente binaert bruger jeg Newsbin Pro som er meget hurtigt.

Newsgrabber (nu Zeonews) er nemt at bruge.

> Til at poste binaert bruger jeg Easyblow, som poster i tråd (meget
> vigtgit!)

Meget enig, især i dk.binaer

Om ovenstående forslag er de bedste det er kun brugeren der kan bedømme det.
X-news er jo værd at nævne, den er yderst brugbar både til tekst og binær +
den har en ganske god, dansk, kom-hurtigt-i-gang side.
Du kan finde flere newsreaders her:
http://tucows.worldonline.dk/news95.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 07-04-02 13:49

Palle Hans Jensen, du skrev:

> Findes der mon noget der er bedre end andet?

Selvfølgelig gør der det, der findes også biler der er bedre end
andre, men hvilken bil er bedst.

> Dit X-face giver jo
> udtryk for at det er noget du ved noget om?!

Fast X-Face i de 2 mail og newsgrupper,

--
Henrik