Hjelme i Sverige
Fra : Martin Jensen

Dato : 07-04-02 11:42

Hej

Jeg står og skal købe ny hjelm, men importørene i mærkerne AGV+ÁRAI kan
ikke skaffe deres top modeler før om flere uger.... (det er sku fordårligt)
Nu tænkte jeg om der var nogen her i NG der kendte, nogle mc-foretninger i
sverige?
Fordi så ville jeg smutte til sverige, for at hente en ny hjelm-
Martin Jensen

Fra : Hans Thulin

Dato : 07-04-02 15:48

Prøv og kaste op på: http://www.touring.se/start_index.html

Stort udvalg til små priser.... (Tak vor Herre for den svage Kronar... :) )