Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ny-camera
Fra : Kenneth

Dato : 07-04-02 11:12

Hej.

Er der nogen, der har købt et kamera fra ny-camera? Og hvor lang
leveringstid er ca.?
Skal bruge et lille lækkert digitalt-camera med god zoom, da jeg skal til
Jamaica.

Mvh

Kenneth

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-04-02 12:33

Sun, 7 Apr 2002 12:11:34 +0200, skrev "Kenneth"
<st1100@cyberdude.dkFJERN_MIG> noget i retning af:

>Hej.
>
>Er der nogen, der har købt et kamera fra ny-camera? Og hvor lang
>leveringstid er ca.?
Det kommer an hvor nyt/populært kameraet er.
Jeg bestilte et Minolta Dimage S404 hos dem d. 2. februar 2002.
De skrev tilbage, at pakken ville blive afsendt fra deres lager i
løbet at få dage.
Jeg modtog kameraet d. 20. marts 2002 efter et par rykkere.
Det viste sig, at Minolta ikke kunne følge med efterspørgslen på dette
kamera.
I mellemtiden var prisen herhjemme faldet så meget at jeg kun sparede
ca. 800 kr i stedet for ca. 1500 kr ved bestillingen. But that's life.

Så det korte af det lange er: Tag tyren ved hornene, og ring til deres
kundeservice og spørg hvor hurtigt de kan levere, evt. om de har
kameraet på lager allerede.
--
Thomas Jensen

- Ansigtet betyder intet, men jeg glemmer aldrig et par gode bryster. -

Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 07-04-02 21:34

ring til dem og tal med Graham, han virker meget ærlig, b.la. om leveringstider.

JJ

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 07-04-02 17:22

On Sun, 7 Apr 2002 12:11:34 +0200, "Kenneth"
<st1100@cyberdude.dkFJERN_MIG> wrote:

>Skal bruge et lille lækkert digitalt-camera med god zoom, da jeg skal til
>Jamaica.

Du kan handle toldfrit i masser af forretninger på Jamaica - måske
værd at overveje et køb der i stedet for i Tyskland
Du kan jo altid maile på forhånd og høre om udbud og priser. Hvis
andet ikke er oplyst er priserne normalt i Jamaica-dollars (100 JMD =
17,80 kr.) Så vidt jeg kan se er der autoriserede forhandlere af de
fleste intertionale kameramærker.
se bl.a. http://www.casamanolo.com/ (ingen priser!)

Lars

Fra : J@N

Dato : 07-04-02 20:28

Købte en blitz der, varen kom først efter 45 dage, det er en af grundene til
man ikke umiddelbart kan sammenligne danske og tyske priser.

Jan

Fra : Dan Andersen

Dato : 07-04-02 22:02

Har købt mange varer fra Ny-Camera og altid fået leveret det med få dages
leveringstid - så det er vist meget individuelt, hvor lang tid der går.
Graham er alletiders fyr - har mødt ham personlgt og han er utrolig
kundeorienteret..
PS: Jeg har ikke aktier i firmaet