Tove ved meget. Incl at jeg er krimineller~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-02 10:18

Tove ved meget. Incl at jeg er kriminellere end Ribers.

Minister Fergo interviewes Politiken 07-04-2002 og oplyser som VIDEN

at vedr _gå på vandet_
og opstå fra de døde ,
så er det det "fantastiske" at "Gud rent faktisk greb ind i historien"

Hun indrømmer dog "Altså, hvad der sker efter døden, det ved vi ikke meget
om."

Snakken går på liv og bevidsthedsforskel, men her ved Tove altså NOGET, men
ikke meget.! Hvad mon hun ved?

Bosnien, Irland, Indien forklarer hun ved at "mennesket i bund og grund ikke
gør det gode, man vil, men det onde man ikke vil".

Jamen morderne de 3 steder _vil_ skam det onde, for det er godt for deres
venner.

De 3 konflikter "viser med al tydelighed at man ikke kan frelse sig selv".
Jeg er skam frelst fra kedsomhed ved min egen hjælp, og frelse vedr efterliv
erkender hun jo er en sort plet i hendes viden.

Hun viser sig positiv overfor det "interessante" at Muhamed ville fusionere
de tre Abrahams-religioner.

Her er hun på linie med overrabiner Lexner der i TV-DK4 gør monoteister til
overmennesker, og tager afstand fra rosset af andre.

88,3% af danske statsborgere er medlem af folkekirken, glæder hun sig ved.

Pga muhamedanerne er det dog kun 84% af de herboende børn og voksne.

Steen Ribers der er udsmidt for at tro på reinkarnation, er på linie med 1/7
af FK-medlemmerne - som ikke smides ud for det er præstens opgave at sprede
det glade budskab om den rette lære.

Han ekskluderedes trods uklarhed(som højesteret efter fem år endnu ikke har
evnet at gøre klar). Jeg er _klart_ medlem af to sekter, FK og katolsk
Sakramentskirke og hele paveriet. Men jeg smides ikke ud. Jeg er soleklart
lovbryder vedr Kirkelovens §2. Hun og min sognepræst ved det, men under mig
ikke den PR-gevinst, det ville være for synspunktet, at had og dobbeltmoral
er skyld i Ribers-udsmidningen.

(ENGUDERI-FUSION: Om jødedom-kristendom-muhamedanisme fusion, så indbød
Muhamed ganske rigtig jødiske og kristne købmænd til at deltage i hans
erobringsbevægelse, og da de ikke ville, mistede de ejendom og liv. Lissom
Luther af sine arbejdsgiver fyrsterne sattes til at invitere jøder , der
skyldte dem penge, ind i hans ny protestantiske kirke, og da de ikke ville,
så straffedes de. At Toves job er at fremme USA-politik om fælles front mod
buddhister og hinduer mm, er een grund til Ribers-eksklusionen.)

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46