hylen fra kobling Fireblade
Fra : Michael

Dato : 07-04-02 08:55

hej jeg prøver lige igen , var nede at kikke en Fireblade 96 ,23k , flot
cykel eneste minus var en ret dominerende
hylen fra motor/ kobling??? sælger siger det kom efter
at der blev monteret ny kobling ved Sand Jensen på
garanti, man kan ikke høre forskel på om koblingen er
taget eller ikke, hvad tror i det skyldes??? kom nu med
nogle bud, det var det eneste der gjorde at jeg ikke købte igår hilsen
Michael

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 07-04-02 13:27

> hej jeg prøver lige igen

hvorfor? der er jo svaret på dette indlæg i forrige tråd
bo thomsen

Fra : Janus

Dato : 07-04-02 13:41

så kan jeg i hvertfald ikke se det? mærkeligt

Det er vel højest sandsynlig smadret udtrykkerleje. Ud over det kan det være
bøsninger koblingsskålen sidder på der er slidte (bare en tanke), ellers
måske er selve koblingskål slidt omkring de riller/huller hvor
koblingspladerne sættes i, Det vil typisk give en raslelyd. Elles ved jeg
ikke hvad det kan være?

Janus

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 07-04-02 14:02

> så kan jeg i hvertfald ikke se det? mærkeligt
næ mærkligt er det ikk jeg kiggede lige efter,
det var ham selv der havde postet 2 gange ( og nu 3)
min fejl
mvh
bo thomsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-04-02 15:04

> [...]
> taget eller ikke, hvad tror i det skyldes??? kom nu med
> nogle bud, det var det eneste der gjorde at jeg ikke købte igår hilsen

Hvis sælger prøver at feje det af banen, men sådan en undskyldning, ville
jeg ikke købe den.

En motor skal så vidt jeg ved ikke larme fra koblingen, og slet ikke hvis
det er en ny kobling.

Find en anden MC
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "

Fra : Peter Wodskou

Dato : 07-04-02 19:54