Malerklemmen
Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 07-04-02 08:01

Er der nogen på malerklemmen idag?

Mvh

Hans

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-04-02 08:39

"HANS LYNGBÆK BALDRIAN" <baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:c9Sr8.11$oP1.1318@news.get2net.dk...
> Er der nogen på malerklemmen idag?

Det er jeg 100 % sikker på, at der er, der kommer sikkert en hel del.

Du kan jo prøve at møde op her, Shell / McD. i krydset Københavnsvej
(Gl.Køgelandevej) / Værftsvej lige nord for Køge Kl. 12.00 !

Der plejer "vi" at være et par stykker der samles, inden afgang til div.
træfsteder om Søndagen.

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der desværre ikke møder op i dag, da jeg har lovet

Fra : Armand

Dato : 07-04-02 22:29

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
af
> deres Le- Mans, der startede i går kl. 15.00

Så det var altså ikke kun fordi at jeg ikke nåede frem førend kl 16 at
jeg ikke mødte dig!

--
Armand.
(Som Dennis: Bevislig ikke en bæltskrækker)

Fra : Niels S.

Dato : 08-04-02 12:06

Armand skrev

> --
> Armand.
> (Som Dennis: Bevislig ikke en bæltskrækker)

Vi glæder os stadig til at se dig deltage, på mc, i et kaffemøde ellign. her
på øen Men nu har påstanden jo også snart 1 årsdag

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 22:21

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Armand skrev

> Hæ
> Vi glæder os stadig til at se dig deltage, på mc, i et kaffemøde
> ellign. her på øen Men nu har påstanden jo også snart 1 årsdag

I ku' jo blot have været der! :-|

--
Armand.
(der nød stedets fremragende ævleka'w (hvad?, sagde trissen tre gange

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-04-02 22:57

Hva søren Armand

>I ku' jo blot have været der! :-|

Noget kunne tyde på at du virkelig har været på denne side af dammen.

>(der nød stedets fremragende ævleka'w (hvad?, sagde trissen tre gange
>før den fes ind ) med varm chokolade til - dagspris: 560,- alt
>incl.)

Den pris du nævner her er helt sikkert Malerklemmen.
To frikadeller og en squash = 85 Kr.
Godt nok er dellerne store, men de er sørme også betalt.

Jeg var på Klemmen kl 1300 i søndags - fin tur derned - Dellerne var
også OK - og der hvor jeg havde parkeret måtte jeg pænt vente med at
køre til de to rækker før mig havde fået så mange huller at det var
til at komme forbi
Men så kom regnen også, og temperaturen faldt - Jeg frøs som en lille
hund på vejen hjem - højre hånd var på det nærmeste følelsesløs af
kulde - Jeg troede lige jeg skulle forbi Langelinie på vejen hjem og
kørte derfor mod Kjøwenhawnstrup - men pga. begyndende forfrysninger
kom jeg ikke så langt
Jeg mødte Snupper-Jensen på udflugt et par gange - en gang med laser i
Valby - Jeg kørte overmåde pænt og vinkede sågar - jeg turde ikke
komme i en situation hvor jeg skulle bruge forbremsen i panik
Vel hjemme måtte jeg en tur under den varme bruser bare for at tø op
igen.
Det var sgu' en kold tur - men dellerne var gode

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Niels S.

Dato : 09-04-02 07:24

Armand skrev

> I ku' jo blot have været der! :-|

Var vi også. Ihvertfald mellem 13 og 15.

En anden gang må du lige annoncere at vi skal blive der til aftenmaden for
at hilse på )

Fra : Armand

Dato : 09-04-02 17:12

> Armand skrev

> Var vi også. Ihvertfald mellem 13 og 15.
> En anden gang må du lige annoncere at vi skal blive der til aftenmaden
> for at hilse på )

Hæ!

Seancen var impulsiv; men det er svært at være impulsiv når man skal
låne sig frem til to hjul
Endvidere mukkede Brian's 595'er (havde tabt strøm og havde efter
opladning en løs forbindelse der åd starter (og tænding? :-/) og
instrumenter!) efter at han havde aftalt at ville med.
Yderligere genopstod problemet da han skulle starte igen ved
bro-betalingen, hvilket afstedkom en halv time eller mere til
fejlfinding før et klemt relæ blev fundet!
Alt i alt nåede vi først frem omkring kl. 16 i fint regnvejr

Jeg mente at have Gruby's mobilnummer og ville ringe til ham på det, for
det tilfælde at han var på stedet/på vej; men jeg fandt det ikke, og
Lise var ikke hjemme til at låne mig det, så jeg fik desværre ikke
adviseret nogen forlods!

Formålet var nu også at komme derover for første gang nogensinde, samt
at få sparket lidt dæk; men sidstnævnte var antallet af
tilstedeværende, samt vejret ikke til

--
Armand.
(lidt stiv i nakken efter denne, årets første tur, (og så på en Ducati))

Fra : Niels S.

Dato : 09-04-02 19:04

Armand skrev

> [...]
> fejlfinding før et klemt relæ blev fundet!
> Alt i alt nåede vi først frem omkring kl. 16 i fint regnvejr

Der _skal_ åbenbart ske noget når du eller Dennis skal på tur

> Formålet var nu også at komme derover for første gang nogensinde, samt
> at få sparket lidt dæk; men sidstnævnte var antallet af
> tilstedeværende, samt vejret ikke til

Jow-jow, vejret og besøgstallet var skam fint-fint indtil ved 15-tiden. Vi
sad da udenfor og drak/spiste, men så begyndte det godt nok også at se lidt
tungt ud i det høje

> Armand.
> (lidt stiv i nakken efter denne, årets første tur, (og så på en Ducati))

Sådan er det når man skal ud og låne - der er ingen garanti for hvad man kan
få fat i

Fra : Armand

Dato : 10-04-02 01:58

> Armand skrev

> Sådan er det når man skal ud og låne - der er ingen garanti for hvad
> man kan få fat i

Netop!
Men kulden og uvane bar nu også en del af skylden (holddakæft der var
kølsomt ude på bæltet)!

--
Armand.
(Hvis førstevalg (jeg tør ikke nævne hvilken, overfor netop dig!), var

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-04-02 22:12

On Tue, 9 Apr 2002 18:12:29 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

Hov!

>Alt i alt nåede vi først frem omkring kl. 16 i fint regnvejr

Ja, og det var ca. deromkring jeg forlod Klemmen.

> [...]
>det tilfælde at han var på stedet/på vej; men jeg fandt det ikke, og
>Lise var ikke hjemme til at låne mig det, så jeg fik desværre ikke

Havde jeg haft blot en lille anelse om at du ville troppe op var jeg
blevet - Det ville jeg ikke have gået glip af
Og Lise - Nix, hun havde "frivillig" standtjeneste på en udstilling,
så der var tomt hus - sorry!

>Formålet var nu også at komme derover for første gang nogensinde, samt
>at få sparket lidt dæk; men sidstnævnte var antallet af
>tilstedeværende, samt vejret ikke til

Jeg kan godt se i ånden at det nu er min tur til at tage på den anden
side - noget mad Karoline eller så
Min undskyldning til at tage til Fredericia er i mellemtiden flyttet
til Hillerød, så jeg kommer ikke så ofte på de kanter mere.

Endnu engang - fandens

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-04-02 09:09

> af
>
> Så det var altså ikke kun fordi at jeg ikke nåede frem førend kl 16 at
> jeg ikke mødte dig!

Hej Kim.

Nej, du havde nok ikke rendt ind i mig, selv om at jeg havde været der, det
er sjældent at jeg er der til kl. 16

Men så må du jo lave det om

Ellers ses vi på Karoline.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 09-04-02 11:18

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Nej, du havde nok ikke rendt ind i mig, selv om at jeg havde været der,
det
> er sjældent at jeg er der til kl. 16

Jov! Du skal altid liiiiiiige gå én runde til når vi andre vil afsted ved
15-tiden

> Men så må du jo lave det om

Enig

> Ellers ses vi på Karoline.