Ansvars-forsiking
Fra : Hans Thulin

Dato : 07-04-02 07:57

Hvor er det billigst at tegne en ansvars forsikring ?

....og er det ikke noget med at man kan få forsikringen til at gælde så snart
selskabet har sagt OK ?

Hans Thulin (Kommende Gixxxer 600 pilot :) )

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-04-02 09:34

> Hvor er det billigst at tegne en ansvars forsikring ?

For mit vedkommende var det GF med ca. 1900,- det første år. Næste år er det
1700,- og derefter 1200,-.

> ...og er det ikke noget med at man kan få forsikringen til at gælde så
snart
> selskabet har sagt OK ?

Jo, de sender dig et forsikringsbevis som du skal aflevere på motorkontoret,
når cyklen skal omregistreres. Det tager selvfølgelig lige et par dage,
inden man har den.
Hvis cyklen er indregistreret når du køber den, så gælder sælgers forsikring
i 14 dage derefter, så du kan nå at få den omregistreret i mellemtiden.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 07-04-02 12:11

Yep, bruger dem også her, de var de billigste og så refunderer de for de
måneder du deponerer nummerpladerne hos dem......

JLP (Honda CBR600F)

Fra : Armand

Dato : 07-04-02 22:26

Martin Sørensen <mosFJERN@laxity.dk> skrev i en

> Jo, de sender dig et forsikringsbevis som du skal aflevere på
> motorkontoret, når cyklen skal omregistreres.
> Det tager selvfølgelig lige et par dage, inden man har den.

Tjaeh :-/
Hvis man henvender sig personligt hos selskabet (og dén mulighed er der
immervæk nogle der har), får man beviset i hånden med det samme!

--
Armand.