Rossi vinder!
Fra : David Vad Krogh

Dato : 07-04-02 00:54

Rossi vinder, ikke fordi han har det nyeste udstyr, men fordi han er en
fantastisk kører!
- der er da ikke nogle i feltet der magter en racer som ham.

Capirossi kører altid hurtigt til pole, men det svigter jo altid i det
rigtige race og så kan det jo ikke bruges til noget.

Men for spændingens skyld, håber jeg Roberts og Biaggi kommer op at køre
ordentligt i år!

vi ses derude

og forresten kunne det være fedt at køre rr, men det kniber lidt med
finanserne og tiden!
- jeg ved det - dårlige undskyldninger!!!

David

Fra : Christian

Dato : 07-04-02 07:58

Fin overskrift, folk skal se rerun her til formiddag kunne godt tro at det
var resultatet du havde postet.... øøøh, hvilket det jo også er... Du skal
nok ikke regne med Biaggi som en del af spændingen, han bør vel snart få
points for fede stunts....

Christian

David Vad Krogh <dvk@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3caf8b1f$0$10875$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : David Vad Krogh

Dato : 07-04-02 10:55

Ja, det kan jeg egentligt godt se er et problem!
- men jeg sendte den i går aftes, men det kan du jo ikke se!

Men hvorom alting er, så ved alle jo efterhånden at Rossi vinder hele
lortet:)

Du har fuldstændig ret mht. til Biaggi - det er næsten synd for ham, måske
skulle han begynde at køre 250 igen!

men du må meget undskylde!
- det skal ikke ske igen

David

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 07-04-02 13:31

> Ja, det kan jeg egentligt godt se er et problem!
> - men jeg sendte den i går aftes, men det kan du jo ikke se!
jo, du sendte den kl. 0153

> Men hvorom alting er, så ved alle jo efterhånden at Rossi vinder hele
> lortet:)
ja, men det var da næsten kun pga. hans evner til at bremse sent
og langt ind i svingene, for på vej ud mistede han meget til
wild cart køreren der blev nr. 2 på en suzuki.
han var ved at overhale på vej ud af næsten hvert sving.
mvh
bothomsen

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 00:03

Bo Thomsen, "fjernes_" i email <fjernes_bbt@ishoejby.dk> skrev i en

> ja, men det var da næsten kun pga. hans evner til at bremse sent
> og langt ind i svingene, for på vej ud mistede han meget til
> wild cart køreren der blev nr. 2 på en suzuki.

Ryo, var måske Zuki's smarteste træk:
Superbikekører der må formodes at være vant til firetakterens væsen, og
tillige japaner (á lokalkendt på Suzuka!)!!
Suzuka præges hvert år af lokale wild-card kørere der giver
verdenseliten tæsk, og det skete så også i år!

--
Armand.
(der mener at race's skulle udsendes på stereo, således at man selv

Fra : Christian

Dato : 07-04-02 19:58

Helt ok, jeg havde ikke set hvornår du havde postet den, i øvrigt så jeg
skidtet live her til morgen....

Christian (som vandt en sjat penge fordi han troede på Checa i top 3)

David Vad Krogh <dvk@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb017fb$0$5207$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Armand

Dato : 07-04-02 23:34

> og forresten kunne det være fedt at køre rr, men det kniber lidt med
> finanserne og tiden!
> - jeg ved det - dårlige undskyldninger!!!

Jup!

Desværre er det (næsten) for sent når du bliver så moden (no offence -
have been there myself!) at du kan se hvor ligegyldigt det var at have
den flotteste model på gaden/foran skolen/foran stamværtshuset/i
mc-klubben
:-/

--
Armand.
(som lige nåede at komme igang som 32-årig)