Gratis telefoni søndag?
Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-04-02 00:09

Tiderliger i aften sad jeg og så noget på øhe TV3+ og under reklamerne
satte jeg mig så lige til computeren, så jeg fik ikke hele reklamen
med, men det var noget med gratis telefoni på Tele2 om søndagen, men
udmilbart kunne jeg ikke finde noget om det på www.tele2.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-04-02 00:17

"Ivar Madsen" <news-02-01-02@milli.dk> wrote in message
> [...]
> satte jeg mig så lige til computeren, så jeg fik ikke hele reklamen
> med, men det var noget med gratis telefoni på Tele2 om søndagen, men

JEg kunne godt

http://www.tele2.dk/presse/presse54.html

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-04-02 17:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3caf81e4$0$58728$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Ivar Madsen" <news-02-01-02@milli.dk> wrote in message
>
> JEg kunne godt
>
> http://www.tele2.dk/presse/presse54.html

Uddrag af ovenstående side:

"Dansk telefonkultur står foran en snarlig forandring. Kulturfornyeren er
Tele2, der vil gøre søndagen til den mest populære dag at telefonere på.

Det er ikke en aprilspøg. Nu bliver den ugentlige opringning til svigermor
helt gratis. Er man kunde hos Tele2, kan man fremover ringe gratis om
søndagen. Man skal blot vælge det nye Tele2Weekend+ abonnement.
Gratis søndag gælder for opkald til og fra fastnet i hele Danmark. Undtaget
er opkald til internet, opkald til mobil, 70-numre, 90-numre samt særtjenester."

> Undtaget er opkald til internet, opkald til mobil, 70-numre, 90-numre samt
særtjenester.

Det vil (vel selvfølgelig) gælde opkald til Tele2's eget Get2Net, men mon også
det vil gælde opkald hos andre internetudbydere, hvor man kalder op til et
"almindeligt" telefonnummer når man kalder op til internettet, eksempelvis Opasia
samt enkelte andre abn.-former hos Tiscali mv. ?

Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-02 18:51

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Opasia
> samt enkelte andre abn.-former hos Tiscali mv. ?

Tænkte også over det. Jeg vil gå ud fra, at det bliver faktureret som et
alm. nummer. Med mindre det fx. er ISDN, og bliver registreret som et
dataopkald.

Men du skal jo have en udbyder, som tillader opkald, uden forvalg.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-04-02 00:24

On Sun, 07 Apr 2002 01:09:25 +0200, Ivar Madsen
<news-02-01-02@milli.dk> wrote:

>udmilbart kunne jeg ikke finde noget om det på www.tele2.dk

Nu har jeg fundet det, jeg havde tiderliger klikket på "fastnet" midt
på siden, og så var nyeste sidste nyt at de kommer med ADSL, men hvis
man på forsiden klikker på nyheder øverest i menu'en, så kommer det
fram.

Bare lidt mærkeligt at sidste nyt ikke altid er sidste nyt fra samme
fortagende,,,