klatring - 80 kg for tung ?
Fra : Esben Grønborg Brun

Dato : 01-02-01 00:56

Hej

Er det urealistisk at dyrke at klatring hvis man som jeg : vejer 80
kg ( rimelig fit og muskuløs) er 180 cm høj og 40 år gammel.

Det forekommer mig at klatrere typisk er væsentlig lettere - findes de
også i min vægtklasse?

Esben

Fra : kylle

Dato : 04-02-03 15:50

Du kan da sagtens dyrke sportsklatring, selv med din vægt
Jeg vejer selv 82kg og er 184cm høj og jeg klatre.

Du skal bare starte med at kigge forbi en af de klubber der ligger rundt
omkring i DK, der vil de kunne hjælpe med at give prøvetimer (gratis
eller mod et mindre beløb)
Derefter kan du jo selv tage stilling om denne fantastiske sport er
noget for dig!!!
jeg håber at du får en god oplevelse med din nye interesse.

MVH kylle

http://www.kandu.dk/