fjernelse af stiplet kurve omkring links?
Fra : N.I.

Dato : 06-04-02 22:27

hver gang man klikker på et link, kommer der er stiplet streg hele vejen
rindt om i kanten af linket,....findes der en kode eller lignende til at
fjerne denne effekt?
Mvh Niels

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-02 22:41

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-04-02 13:32

Bedre er:

On Sat, 06 Apr 2002 23:40:48 +0200, Knud Gert Ellentoft

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-04-02 13:38

Bedre er:

Fra : N.I.

Dato : 09-04-02 19:48

> [...]

det virker meget fint, og endnu en gang tak for hjælp, men hvordan gør jeg
når det er popupvinduer?

Mvh Niels www.niib.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-02 21:29

Tue, 9 Apr 2002 20:47:58 +0200, skrev "N.I." <mail@niib.dk>:

>det virker meget fint, og endnu en gang tak for hjælp, men hvordan gør jeg
>når det er popupvinduer?

Det skulle kunne indsættes på lign. måde, til sidst i linket, men
vis mig den kode du bruger, så er det nemmere at svare.

Der er jo mange popupkoder.

Fra : N.I.

Dato : 10-04-02 11:17

> Det skulle kunne indsættes på lign. måde, til sidst i linket, men
> vis mig den kode du bruger, så er det nemmere at svare.

endnu en gang rigtig mange tak,...jeg prøvede at sætte koden ind bagerst i
linket, og det virkede tilsidst. Jeg har ikke den store forstand på html og
takker for din tålmodighed og hjælp.
Mvh Niels
www.niib.dk