Rossi er en klar vinder!
Fra : David Vad Krogh

Dato : 06-04-02 19:59

Jeg synes bare lige jeg ville ønske alle en god roadracing sæson med masser
af godt race på Eurosport!

Og Rossi vinder selvfølgelig!

David

Fra : Morten Dybdal

Dato : 06-04-02 20:33

David Vad Krogh wrote:
> Jeg synes bare lige jeg ville ønske alle en god roadracing sæson med masser
> af godt race på Eurosport!
>
> Og Rossi vinder selvfølgelig!

Desværre har du nok ret.

--
Morten Dybdal
Go Capirossi!

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 06-04-02 20:40

"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre har du nok ret.

He he så længe Biaggi ikke vinder. Jeg har godt nok ikke fuldt ret meget med
siden Doohan stoppede. Men af hvad jeg har set til Biaggi er han godt nok
noget af en arrogant stodder, der ikke går af vejen for at bruge beskidte
tricks på banen!

--
Jacob

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-04-02 20:50

On Sat, 6 Apr 2002 20:59:05 +0200, "David Vad Krogh"
<dvk@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg synes bare lige jeg ville ønske alle en god roadracing sæson

Tak

>med masser
>af godt race på Eurosport!

Øhhh på Eurosport ? Det er da meget sjovere at køre race selv

>Og Rossi vinder selvfølgelig!

Tjah hvis Katoh ikke vinder så er det da et okay alternativ....

Man kan iøvrigt læse mere om kval - tider m.m på :

http://www.eurosport.com/sport.asp?LangueID=0&SportID=39&StoryID=264515

Husk racet starter i nat kl 0415 med 125,MotoGP-klassen kl 0700

Rossi i Pole foran Capirossi,Itoh,Checa,Biaggi,Katoh...

-M
Sur over at antenneforeningen har droppet Eurosport

Fra : Morten Dybdal

Dato : 06-04-02 21:36

Michael K. S. wrote:

> Husk racet starter i nat kl 0415 med 125,MotoGP-klassen kl 0700
>
> Rossi i Pole foran Capirossi,Itoh,Checa,Biaggi,Katoh...

Endnu en grund til at holde med Capirossi: I absolut sidste sekund af
kvallen. fik Rossi endelig snuppet pole fra Capirossi, som havde siddet
solidt på den siden igår. Og hvad var Capirossis reaktion? Glæde på
Rossis vegne! Sådan!

--
Morten Dybdal

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-04-02 22:00

On Sat, 06 Apr 2002 22:35:34 +0200, Morten Dybdal
<morten@REMdm-data.dk> wrote:

> [...]
>kvallen. fik Rossi endelig snuppet pole fra Capirossi, som havde siddet
>solidt på den siden igår. Og hvad var Capirossis reaktion? Glæde på

Jeps fin sportslig holdning,Capirossi synes dog at have det problem at
han tit er særdeles hurtig i kvallen,men ofte har lidt problemer med
at holde det en fuld race-distance.Iøvrigt betyder pole jo ikke så
forfærdelig meget udover som en indikator,en egentlig fordel i racet
giver det jo ikke og med de 6 første indenfor 0.225 sek er der lagt op
til en gang spændende race,herligt at sæsonen nu er startet .....

-M

Fra : Morten Dybdal

Dato : 06-04-02 22:19

Michael K. S. wrote:

> Jeps fin sportslig holdning,Capirossi synes dog at have det problem at
> han tit er særdeles hurtig i kvallen,men ofte har lidt problemer med
> at holde det en fuld race-distance.

Ja desværre Men Det er værd at nævne i farten at Capirossi de sidste
3 år (ink. dette) har kørt på sidste års maskine, og alligevel
kørt,næsten, lige op med Rossi på den nye.

Ja det bliver sjovt.

--
Morten Dybdal

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-04-02 22:47

On Sat, 06 Apr 2002 23:18:46 +0200, Morten Dybdal
<morten@REMdm-data.dk> wrote:

>Ja desværre Men Det er værd at nævne i farten at Capirossi de sidste
> 3 år (ink. dette) har kørt på sidste års maskine, og alligevel
>kørt,næsten, lige op med Rossi på den nye.

Rigtigt - det har dog delvist været selvvalgt fra Honda Pons' side,de
har haft holdningen at de havde fundet et rigtigt god setup på den
gamle og ikke have noget behov for den nye - Et godt valg,specielt da
Criville var førstekører for Repsol-teamet, han fik store problemer da
han ikke længere havde Doohan at læne sig op ad.Havde svært ved at
komme med ordentlig feedback til ingeniørerne,hvorefter det blev den
samme gamle historie med at Honda løb hjem til mor og gav den mere
power,istedet for at udvikle chassiet .....poor choice ,først med
Rossi kom den tilbage på sporet.

-M

Fra : Morten Dybdal

Dato : 07-04-02 00:07

Michael K. S. wrote:

> [...]
> samme gamle historie med at Honda løb hjem til mor og gav den mere
> power,istedet for at udvikle chassiet .....poor choice ,først med

Ja, men Rossi har jo også Doohan at læne sig op ad

--
Morten Dybdal

Fra : Bandit600

Dato : 07-04-02 19:26