Cd med Jeanette Sund
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-02 17:00

Nu skulle det være sikkert. Jeanette Sund er gået i studiet for at lave en
debut-cd. Lidt forsinket. Sådan et par år. Hørte hende til rockfestival i
Nykøbing sidste år. Da var hun forsanger i Jutlandia. Men der informeres
ikke at det skulle være Jutlandia som er gået i studiet. Måske er hun gået
solo. Men hun synger jo også fænomenalt. Det hørte vi jo i "En vej til mit
hjerte", "Du var ung" og "Kærlighedsvisen", der jo som bekendt blev store
landeplager sidste og forrige år.
Musikstilen er hen i retning af Svanerne. Ja det er ikke uden grund at
man kalder Jutlandia for Svanernes afløser. Svanerne er jo ophørt. Det er
codyllækker dansbandsmusik med svensk sound. Svensk dansegallamusik når den
er bedst.

Hilsen Åge

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 06-04-02 17:23

Det har helt sikkert ikke været en ROCK festival du har høre hende på!!!!!!!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-02 18:23

Jakob Strandgaard Andersen <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3caf2136$0$5199$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det har helt sikkert ikke været en ROCK festival du har høre hende
på!!!!!!!
___________

Jakob, da dansktopmusik jo i de sidste år er blevet mere og mere populært
blandt unge er det derfor ikke usædvanligt at rockfestivaler har et enkelt
eller to dansktopnavne på programmet.

Jeg hørte Jutlandia til Blå-fjord-rock i Nykøbing Mors. En af
nordvestjyllands største rockfestivaler. Johny Reymer og Birthe Kjær er også
meget brugt til rockfestivaler. Selv om de ikke just spiller rock.

Hilsen Åge

Fra : Kitty

Dato : 06-04-02 19:11

> [...]
> eller to dansktopnavne på programmet.
>
> Jeg hørte Jutlandia til Blå-fjord-rock i Nykøbing Mors. En af
> nordvestjyllands største rockfestivaler.

Sv:Dvs en af Danmarks mindste festivaler.

Johny Reymer og Birthe Kjær er også
> meget brugt til rockfestivaler. Selv om de ikke just spiller rock.

Sv:
Kan man ikke nærmest sige at de stiller op og gør sig selv til grin uden
at vide det?

Fra : Gizmoduck

Dato : 06-04-02 23:26

On Sat, 6 Apr 2002 20:11:24 +0200, "Kitty" <tul@tdcadsl.dk> wrote:

>"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Sv:Dvs en af Danmarks mindste festivaler.

en af de mindre ja, en en-dags festival(kan man sige det?) fortrinsvis
med lokale bands, og mellemstore danske navne, men ganske hyggelig
alligevel

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-04-02 23:28

On 06 apr 2002 Åge Halldorsson enriched usenet with:

> Johny Reymer

Johnny Reimar, Åge. Manden hedder Johnny Reimar.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere