6310 --> 6310i
Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-04-02 16:06

Hvad er forskellen, er det bare at i´eren er tri-band og den anden er
dual-band ??
Eller er der andre forskelle ??

Jakob

Fra : M.S.R.

Dato : 06-04-02 19:16

Jeg har forespurgt min lokale sonofon butik. De siger at den eneste forskel
som de kender til er, at 6310i er en tri-band tlf.

/msr

Fra : Nick Christensen

Dato : 07-04-02 17:16

> Jeg har forespurgt min lokale sonofon butik. De siger at den eneste
> forskel som de kender til er, at 6310i er en tri-band tlf.

Der er nu flere forskelle, kig her :

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6310i/

Fra : M.S.R.

Dato : 07-04-02 20:43

Ja det kan se godt se. Min lokale forhandler er åbenbart ikke hvad han har
været!

Kender nogen til prisen for 6310i?

/msr

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-04-02 22:34

Ok forskellene er altså:
blåt lys i 6310i, grønt i 6310
i´eren har noget java grej
og i´eren er tri-band

Jakob

Fra : SKM

Dato : 08-04-02 00:24

> Ok forskellene er altså:
> blåt lys i 6310i, grønt i 6310
> i´eren har noget java grej
> og i´eren er tri-band

"java grej"'et ville nok være den største fordel for mig. at få nye
programmer/spil til tlf'en ville da være for sexet

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-04-02 16:17

"M.S.R." <msr@nospam.com> wrote:

>Jeg har forespurgt min lokale sonofon butik. De siger at den eneste forskel
>som de kender til er, at 6310i er en tri-band tlf.

Man kunne også gå ind på Nokias hjemmeside. De har en tabel, som
sammenligner 6310 og 6310i. Baggrundsbelysningen er lyseblå på 6310i
(6310 er grøn). Det står ikke i tabellen, men kan ses på billederne.

http://www.nokia.com/phones/6310i/faq_comparison.html

Peter