Links.
Fra : Ulgoth

Dato : 06-04-02 12:05

Hej allesammen.

Jeg sidder og prøver at lave en lille hjemmeside, hvor linkene i hovedmenuen
gærne ikke skulle være understregede. Kan dette lade sig gøre?

Eller at de kun bliver understregede da musen kommer hen over dem.

All hjelp eller hendvisinger til hjelp vil være yderst påskønnet.

På forhånd tak :)
Ulgoth.

Fra : Daddy

Dato : 06-04-02 12:05

"Ulgoth" <Ulgoth@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller at de kun bliver understregede da musen kommer hen over dem.
>
> All hjelp eller hendvisinger til hjelp vil være yderst påskønnet.

Hej Ulgoth !!

Sæt denne her formel ind:

a {
text-decoration : none;
}

--
Daddy
ICQ#143979950

Fra : Jørn Andersen

Dato : 08-04-02 01:08

On Sat, 6 Apr 2002 13:04:46 +0200, "Daddy" <daddydenmark@hotmail.com>
wrote:

>hovedmenuen
<snip>

>a {
>text-decoration : none;
>}

Der er dog mange, der bliver ret irriterede over at forfattere slår
understregning fra. Hvis brugerne ikke ønsker understregning, vil de
formentlig selv slå det fra i deres browser.

Blot min mening - belsutningen er selvfølgelig forfatterens :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Claus Jensen

Dato : 06-04-02 16:45

> [...]
>
> Eller at de kun bliver understregede da musen kommer hen over dem.
>
> All hjelp eller hendvisinger til hjelp vil være yderst påskønnet.

Prøv at kigge her
http://www.cludi.dk/eksempler/css/links/link1.htm

Claus Jensen
http://www.off-side.dk