Skærme
Fijala 3554
Sorte rander hele vejen rundt på min nye S~
Fra : LrM

Dato : 06-04-02 08:48

Hejsa

Jeg har lige købt denne skærm - og jeg er godt tilfreds. Men jeg er skuffet
over de sorte rander hele vejen rundt, de er meget tydelige.

Jeg var ellers blevet fortalt at der ikke var sorte rander på denne skærm?
er der andre med en skærm magen til min, med samme rande problem?

vh
Lars

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-04-02 10:55

"LrM" <keyboard_error@hotmail.com> skrev

> [...]
skærm?
> er der andre med en skærm magen til min, med samme rande problem?

Den skal selvfølgelig kunne producere billede kant-til-kant, og det er
jeg egentlig også ret overbevist om at din skærm også gør, hvis du
strækker billedet. De "sorte rander" du ser, er højst sandsynligt siderne
på frontglasset. Frontglasset er ret tykt, og kan derfor godt se ud som
"sorte kanter".

mvh
Peter

Fra : LrM

Dato : 06-04-02 12:41

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message

> strækker billedet. De "sorte rander" du ser, er højst sandsynligt siderne
> på frontglasset. Frontglasset er ret tykt, og kan derfor godt se ud som
> "sorte kanter".

hmmm måske har du ret..... men rent visuelt er det ikke så nice.....

hvad kører du af opløsning? hvis altså du har samme skærm?

vh
Lars

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-04-02 12:54

"LrM" <keyboard_error@hotmail.com> skrev

> hmmm måske har du ret..... men rent visuelt er det ikke så nice.....

Man vænner sig til det. Jeg tror Sony havde en god grund, da de
besluttede sig for at ofre så meget glas

> hvad kører du af opløsning? hvis altså du har samme skærm?

Jeg har en G420, som ligger niveaumæssigt en tak over E430, men er en
generation ældre. Her kører jeg til daglig 1280*1024/100Hz. Ikke just
voldsomt høj opløsning, men nok til mig...

mvh
Peter

Fra : LrM

Dato : 07-04-02 09:51

> Jeg har en G420, som ligger niveaumæssigt en tak over E430, men er en
> generation ældre. Her kører jeg til daglig 1280*1024/100Hz. Ikke just
> voldsomt høj opløsning, men nok til mig...

Jeg kører selv 1280*1024 85 Hz - det er ok:)

Tak for dine svar - jeg skal nok bare lige vende mig til min nye skærm.
Selvfølgelig er der tanker bag - det er jo Sony :))

vh
Lars