Udstyr pris eksempel :-)
Fra : Prost

Dato : 05-04-02 22:39

Var hos Aagersen her i eftermiddags, og det kom der følgende resultat ud af.

Inden jeg gik i butikken havde jeg bestemt mig for textil, og jeg ikke ville
købe det første og bedste fordi der stod en smart sælger. Kiggede først på
lidt hjelm Shubert Concept, med den indbyggede solskærm synes jeg alligevel
ikke så meget om, mest fordi det flip-up system ikke lige er mig, plus den
er lige et nummer for dyr. Bestemte mig for en Arai NR5 i sort da det var
den som sad bedst på min knold. Havde Rukka tøj i tankerne da jeg havde
støvet op at de fås med ekstra benlængde i classic modellen.

Så det blev til Rukka Pablo jakke, et par ekstra lange (7cm) Rukka classic
bukser, en Arai hjelm og et par dejlige Handsker i model jaguar.

Rukke bukser 2698,- (2428 med rabat)
Rukka jakke 3198,- (2878 med rabat)
Hjelm 2999,- (2699 med rabat)
Handsker 498,- (448 med rabat)

Samlet 9393,- så lidt rabat så det samlet kom på 8453

Kiggede så straks på www.louis.de jakken kostede 399 Euro = ca 2950 danske
kroner, bukserne kostede 319 euro = ca 2360 danske kroner. Hjelmen og
handskerne har de ikke hos louis, oven i hatten fik jeg god service derude.
Så thumbs up herfra..

MVH Rune