ingenTV-Out på WinFast 3D S320/ hvad gø~
Fra : Peter Heide

Dato : 05-04-02 16:28

Har det nævnte grafik.kort men valgte det UDEN TV-out dengang jeg købte
det ( 2-3 år siden) . Det fortryder jeg nu da jeg gerne vil se film fra min PC
via mit TV.

Var inde i Elgiganten idag: ekspedienten mente at den eneste mulighed for
at kunne se TV via PCen er at købe et grafikkort med en TV-out......jeg
syntes det lidt meget at skulle hoste op med 1000kr plus for at kunne gøre det..

Findes der en billigere mellemvej ?

mvh peter heide

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 05-04-02 23:08

Hej Peter

Du kan eventuelt købe et Geforce 2 MX.400 til ca 600-700 kr. Bruger selv GF2
med TVTool og er meget tilfreds med kvaliteten.

Fra : [9000] Søren

Dato : 05-04-02 23:48

> Findes der en billigere mellemvej ?

Smut ind i dk.marked.privat.edb og lav en købs annonce på gf med tv out. Et
gf2 mx med tv out plejer at koste max 400.

/Søren