Re: softwaren til grafikkortet
Fra : kim

Dato : 05-04-02 15:49

<trolden23@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cad7434$0$68722$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det kunne tyde på at du har fået sat dit kort, på en sådane måde at du
deler
> dit skærmbillede over 2 skærme. eks. din monitor og dit TV. du skal ind
> under nView og slå clon fra. det er et lille fkueben. så vil jeg tro at
den
> er der.
>
> Vedr. dine øvrige spørgsmål, så er jeg dig svar skyldig.
>
> mv
> Trolden

Hej Trold

Jo helt enig...men hvordan ? jeg har ikke gjort det ...og der er ingen
options (flueben) inde i nWiev vedr clon og lign...eller under egenskaber
for skærm/indstillinger for den sags skyld...og det der "ligner" har jeg
slået fra...og da jeg installerede den medfølgende driver, plus den sidste
nye, kom denne funktion selv automatisk frem, jeg har ikke sat den til at
gørte det. Det er også første gang jeg stifter bekendskab med dette
nWiev-program...har andre med erfaring til nWiev en løsning til mig ?
mvh kim

Fra : trolden23@hotmail.co~

Dato : 06-04-02 10:40

Hej igen Kim.

Det kunne måske være et forsøg værd, at prøve at sætte din skærn til Clon i
NWiev. og så se om der kommer noget frem på dit tv. Jeg sidder selv og slås
lidt med at få både min Nokia skærm og mit tv til at funger sammen, jeg har
dog billede på men kan stort set ikke læse teksten på mit tv, det står meget
tåget. og så kræver det at min monitor ogsp bliver stillet til 800*600., men
det er en anden snak, det problem vælger jeg nok at post i denne gr. når jeg
er blevet træt af at lege selv.

P.S.
det er da en lille firkant som du kan sætte et punktum i hvis du vil clone i
NWiev. prøve evt. dette link http://www.tvtool.de/index_e.htm Det kan være
at du kan bruge dette lille prog.

mv.

Trolden