Rakkerpak og forb.....de tyveknægte
Fra : Jack Jensen

Dato : 05-04-02 20:51

Hej

Jeg har lige fået stjålet 2 bolte, der holder mit bagsædecover på plads på
min Viffer.
Det er åbenbart sket ved Frankies MC-Center, hvor jeg var i ca. en 1/2 time.

Gid jeg havde set, hvem der havde gjort det - så havde han ligget vandret i
et splitsekund!
- Uanset konsekvenserne!

Det er ufatteligt at nogle mennesker ikke kan kense forskel på hvad der er
dit og mit.

Sikke en møghund!!!!

Mvh
Jack
VFR750FK
http://vfr.dk

Fra : Jack Jensen

Dato : 05-04-02 20:57

> Det er ufatteligt at nogle mennesker ikke kan kense forskel på hvad der er
> dit og mit.

Kende og ikke "kense".

Sorry - men jeg er rasende!!!

Mvh
Jack
VFR750FK
http://vfr.dk

Fra : Jimmi

Dato : 06-04-02 07:24

Jeg har igennem min fantastiske karierre som indehaver af noget der kunne
flytte sig fået stjålet 2 knallerter og haft indbrud i 2 biler, samt hærværk
på selvsamme 2 biler.

Det stinker for vildt, du skal bare være glad for at du slap så billigt....
Regner med at installere kamera overvågning af min cykel når jeg får købt
mig en.
Det er en syg verden vi lever i.

/Jimmi

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-04-02 21:56

"Jimmi" <jimmi@bangbang.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
billigt....
> Regner med at installere kamera overvågning af min cykel når jeg får købt

Bor du i Vollsmose?

M:)h Thomas
*som har præsteret at glemme nøglen i tændningen på kværnen på fortovet, da
han var ude på Fisketorvet og se en film*

Fra : Jimmi

Dato : 06-04-02 08:11

Ja tak, det skulle man tro, men ak!
København K

Fra : RacerNiels

Dato : 06-04-02 02:33

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message

> M:)h Thomas
> *som har præsteret at glemme nøglen i tændningen på kværnen på fortovet,
da
> han var ude på Fisketorvet og se en film*

Ja, og det vill jeg så nok ikke lige ha røbt højt... ;-b

Niels *som løb stodderen på øvert45 der klippede benzinslangen, op....
(enhver politimands drøm *lol*)*

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 06-04-02 10:14

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.XXXdk> skrev i en meddelelse

> Niels *som løb stodderen på øvert45 der klippede benzinslangen, op....
> (enhver politimands drøm *lol*)*

Må vi høre mere, fik du "nakket" en?

--
Jacob

Fra : JSM

Dato : 06-04-02 16:22

Jacob Stegelmann wrote:
> "RacerNiels" <d991793@student.dtu.XXXdk> skrev i en meddelelse

> Må vi høre mere, fik du "nakket" en?

En kammerat og jeg fik faktisk grundigt ram på en mc-tyv for nogle år
tilbage. Vores MC'er var parkeret i baggården ved den ejendom hvor min ven
boede. For at kunne nå det vi nu skulle nå stod vi op kl 5.30 . På vej om i
baggården kan vi høre den karakteriske lyd af en MC-motor som forsøges
startet. Ku' vi få lettet røven eller hva' ? Omme i gården får vi øje på en
ung gut som sidder overskrævs på min kammerats Honda 400. Bag ham ligger
resterne af det der engang var en (troede vi) god solid kædelås. Han holder
med ryggen til os og er så optaget af at forsøge at sparke liv i Honda'en at
han ikke bemærker at vi er kommet til stede. Vi går stille og roligt hen og
hilser på ham og "nååh, har du startproblemer ? Måske du skulle give den
lidt choker.. " Fyren er ikke _helt_ dum. Han spiller med og lader som om
det er hans egen cykel. Vi kommer med et par gode råd til hvordan han evt.
kan få liv i maskinen. De virker ikke... Hvorpå min kammerat, med en
bemærkning om at at han er næsten sikker på den virker meget bedre når man
har den her, tager tændingsnøglen op af lommen og sætter dem i sin MC. Det
tog tyven adskillige lange sekunder at forstå hvad der lige var sket. At se
ændringen i hans ansigtsudtryk mens det begyndte at gå op for ham, at den
hjælpsomme mand var MC'ens rette ejermand var simpelthen guld. Han så _SÅ_
fåret ud i hovedet så man tror det var løgn. Efter lige at have gispet en
gang forsøgte han selvfølgelig at komme af maskinen og stikke af. Men min
kammerat (som dengang var MP'er) "overtalte" ham med et lille og næsten ikke
ret hårdt førergreb til at blive og vente sammen med ham, mens jeg fik
tilkaldt ordensmagten, som da også afhentede gutten.

mvh
Jesper

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-04-02 16:33

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ret hårdt førergreb til at blive og vente sammen med ham, mens jeg fik
> tilkaldt ordensmagten, som da også afhentede gutten.

LOL sådan skal den skæres !

Mvh Thomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-04-02 16:56

On Sat, 6 Apr 2002 17:21:30 +0200, "JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>hjælpsomme mand var MC'ens rette ejermand var simpelthen guld. Han så _SÅ_
>fåret ud i hovedet så man tror det var løgn.

ROTFLMAO - Det _er_ altså humor på et højt plan det der,og i hvert
fald længder bedre end at miste besindelsen

-M

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 06-04-02 19:13

GUF!!!!!!!!!!

Jubel på højt plan.

MVH Anders som har fået stjålet sin 45'er 3 gange neden for mit kontor 2
meter nede mens jeg var der!!

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-04-02 08:52

> En kammerat og jeg fik faktisk grundigt ram på en mc-tyv for nogle år
> tilbage.

Smuk beretning!
Jeg er rørt til tårer.

Rittig
(Mistede en Harley der ikke var forsikret)

Fra : Jacob Knudsen

Dato : 06-04-02 10:30

> M:)h Thomas
> *som har præsteret at glemme nøglen i tændningen på kværnen på fortovet,
da
> han var ude på Fisketorvet og se en film*

Hahahahaha, hvordan kan man da glemme det din klovn?????

Jacob
*Som selv har ladet nøglen sidde i tændingen i en weekend - midt på
Østerbrogade. UPS*

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 06-04-02 23:01

> M:)h Thomas
> *som har præsteret at glemme nøglen i tændningen på kværnen på fortovet,
da
> han var ude på Fisketorvet og se en film*
Som om DET var noget !.. Du synes sikkert at det var dumt, og var liiidt gal
på dig selv..

MEN.. At lade tændingsnøglen sidde i KÆRESTENS MC,, natten over..
DET er ikke smart

Men pyha.. MCen er her endnu. Og jeg lever videre. Næsten uden blå mærker

Mvh

Tim - Som fra nu af, altid tjekker om nøglerne ligger i lommen