Grøn te
Fra : Erik Birkholm

Dato : 05-04-02 20:10

Kan man tabe sig ved at drikke grøn te, og er der nogle begrænsninger af
mængde, hvad med evt bivirkninger

hilsen Erik

Fra : Girlie

Dato : 05-04-02 20:42

"Erik Birkholm" <erik_bi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man tabe sig ved at drikke grøn te, og er der nogle begrænsninger af
> mængde, hvad med evt bivirkninger
>
> hilsen Erik

Man kan tabe sig vha. alt..blot man forbrænder mere dagligt end man
indtager:)
Men der findes ikke direkte "slankende" eller fedtforbrændende mad..

Fra : jbi

Dato : 06-04-02 11:03

"Girlie" skrev d. 05-04-02 20:42 dette indlæg :
> [...]
> indtager:)
> Men der findes ikke direkte "slankende" eller fedtforbrændende mad..

Grøn te er godt for mange ting, fordi der har et højt indhold af
antioxidanter - kontakt mig hvis du ønsker mere information om dette.
Men hvis du ønser at tabe dig, fraråder vi såkaldte slankekure, for de
har ofte modsat virkning. Men vi kan anbefale BodyDesign. Se mere her,
eller kontakt os på evt. via ik@ik.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 06-04-02 11:50

Hvornår pokker lærer i at NG ikke er beregnet til at i kan reklamere for
jeres slankeprodukter!!!

Erik... Du skal ikke hoppe på vognen med Bodydesign.. det er blot endnu et
slankeprodukt!!!!

Mvh mette

ps.. er jeg den eneste der synes det er for træls at JBI reklamerer for
deres produkter her!?!

--
\!/
(@ @)

Fra : Katja Law

Dato : 06-04-02 18:28

Hej Mette.
Nej, jeg synes osse det efterhånden er anstrengene at blive udsat for det
ene produkt efter det andet, når man blot søger et råd.
Mvh.
Katja L.