ydelses problemer
Fra : holst

Dato : 05-04-02 19:11

Hej Ng

Jeg har et ATI RAGE 128 GL AGP 32-Mb grafikkort, som yder meget mindre end
jeg havde forventet. Jeg fik 400 point i en 3D Mark 2001 benchmark test på
en Duron 750 MHz....skod! Så udskiftede jeg grafikkortet til et Geforce2
Mx-200 32 Mb og fik 2000 point.
Kan det virkelig passe at der så stor forskel på de to grafikkort....??

mvh
Kent

Fra : Lovegreen

Dato : 05-04-02 23:35

> [...]
> Mx-200 32 Mb og fik 2000 point.
> Kan det virkelig passe at der så stor forskel på de to grafikkort....??

No offence, men Rage 128 er oldgammelt. Og det har ikke de nyere
gfx-features
indbygget, derfor vil det få en lav 3dmark-score..
Jeg synes det lyder rigtigt nok med 400 point til et Rage 128.

Har du prøvet at kigge hos MadOnion.com's - "3d Accelerator Comparison" ?

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074