Tilslutning TV / ASUS V 7100
Fra : Torben Brøndum

Dato : 05-04-02 18:43

Hej derude,

Har subj. grafikkort. Har idag købt kabel til tv S-indgang. Skal
grafikkortet og Tv forbindes og så kan man se pc´ens billede på tv´et eller
skal jeg installere noget mere / gøre noget andet ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-04-02 21:10

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in message
> [...]
eller
> skal jeg installere noget mere / gøre noget andet ?

Download TV tool til at betjene tv udgangen med

Fra : Torben Brøndum

Dato : 06-04-02 00:40

Hej "Michael Sørensen" <ms@hco.kollegienet.dk

> Download TV tool til at betjene tv udgangen med

Yeps, TVCC2000 til mit kort.

Hilsen Torben Brøndum