Engelsk >> Danskversion ved install.
Fra : Lasse

Dato : 31-01-01 22:07

Hej
Jeg har købt MS FrontPage 2000 i DK version, som jeg prøver at install. på
min computer.

Første gang jeg forsøgte install. kom den frem med nogle filer, som i
forvejen var på computeren, og så vidt jeg kunne forstå var det noget med
sprog. Vejledningen anbefalede at jeg skulle beholde filerne, hvilket jeg så
gjorde.
Da jeg startede MS FrontPage, stod det hele på engelsk, og det jeg havde
skrevet i organisationen under install, passede ikke længere med det der nu
stod.

Efterfølgende har jeg forsøgt at afinstall, og geninstall (hvor de førnævnte
filer, blev slettet), men det har ikke hjulpet.

Kan nogle hjælpe, med at jeg får DK sprog, og det er den rigtige
organisation det er reg. under.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-01 07:18

Start | Programmer | Microsoft Office Tools | Language tool.
Skift sprog til dansk. Du vil blive spurgt efter CD'en.