Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[Måske off-topic]: Hvordan lægger man bill~
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 05-04-02 17:49

Hej NG

Jeg har en hel del billeder liggende på min harddisk, disse vil jeg gerne
kunne se fra internettet.

Er der nogen der kender til et program der kan lave thumbnails til
billederne i en HTML-fil (ACDsee's virker ikke på nettet)?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Thomas Krath

Dato : 05-04-02 17:59

> Er der nogen der kender til et program der kan lave thumbnails til
> billederne i en HTML-fil (ACDsee's virker ikke på nettet)?

Er OT, men jeg bruger IrfanView til at lave thumbnails med...

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk

Fra : HB Nielsen

Dato : 05-04-02 18:08

Hvis du er den glade ejer af macromedia dreamware kan den gøre hele arbejdet
for dig.

HB

Fra : itgrafen

Dato : 05-04-02 20:58

klip...........
acdsee virker fint på nettet, se bare
http://www.sandbergsnedkerservice.dk
den er lavet udelukkende med Acdsee og lagt op via ftp.

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 07-04-02 12:58

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> wrote in message

> acdsee virker fint på nettet, se bare
> http://www.sandbergsnedkerservice.dk
> den er lavet udelukkende med Acdsee og lagt op via ftp.

Ja, det virker jo. Men når jeg gør det virker det kun på min computer, alle
henvisningerne til billederne henviser til min egen harddisk.

Men pyt med det, jeg levede det med Irfanview. Lækkert program.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Lars

Dato : 05-04-02 21:25

"Mark Andreas Christensen" <machs@email.dk> wrote in message
> [...]
> billederne i en HTML-fil (ACDsee's virker ikke på nettet)?
> Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen
------
Hej Mark - ja det er OT-men brug blot ACDsee's Viever ( jeg har version 3.0)
- Vælg plug-ins og igen HTML-album creator.
Derefter uploader du de fremstillede jpg og html-filer vha et ftp-program -
til dit websted.
Mvh
lars

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 06-04-02 09:06

> [...]
> billederne i en HTML-fil (ACDsee's virker ikke på nettet)?
>
> Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Hej

Prøv Styr på fotografierne, se mere på www.cse-it.dk

Med venlig hilsen
Carsten Schack-Eriksen