Bøde!!! Hvad koster det at blive snuppet u~
Fra : Danny Petersen

Dato : 05-04-02 16:33

Jeg har lige købt mig en en Honda CB500, mit problem er at jeg er igang
med at tage kortet til dyret, hvilket selvfølgelig har resulteret i at
jeg har enormt svært ved at holde nallerne fra dyret

Nogen der ved hvad det koster i bøde hvis jeg bliver stoppet uden pap?
Og ikke mindst, har det andre konsekvenser end en bøde?

Jeg er godt klar over at der kan være nogle forsikrings problemer hvis
jeg kører galt, men jeg holder mig til små veje, og kører meget
forsigtigt.

Kunne bare så godt tænke mig lige at lufte den på motorvejen, der er
stadig 3 uger til kortet er mit, hvis alt går vel...

/Danny CB500

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-04-02 16:39

"Danny Petersen" <danny@bizzy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg er godt klar over at der kan være nogle forsikrings problemer hvis
> jeg kører galt, men jeg holder mig til små veje, og kører meget

Kan være nogle forsikringproblemer? Du kan komme i milliongæld hvis du er
uheldig og gøre skade på en anden trafikant.

Mvh Thomas

Fra : Brian/Hekto

Dato : 05-04-02 16:39

Prisen, uden formildende omstændigheder er 5.000,-!!!!!!!!!!!!
Det anses normalt for en formildende omstændighed, at man har gennemgået 'en
væsentlig del af køreuddannelsen', hvad dét så er!?

Såååååååeeee ... i værdste fald 5.000,-, hvis 'uheldet' er ude!

/B

Fra : Søren Jim

Dato : 05-04-02 17:12

heysan
hvis du bliver standset uden pap er taksten såhut jeg hvisker 500.-
ellers prøve at checke politiets hjemmeside.....
Men det er sgu ingen go ide at ligge at køre rundt uden pap (gjorde det selv
og fik en bøde...av)
mit råd er LAD VÆR´ :-/
det er sgu da også surt hvis du ryger på røven og forsikringen så ikke
dækker...:-/

Mvh Søren (der bare venter på at det bliver Tirsdag så skal han nemerlig
hjem til DK på sin CBR1000F)

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 05-04-02 17:44

"Danny Petersen"
skrev
> Kunne bare så godt tænke mig lige at lufte den på motorvejen, der er
> stadig 3 uger til kortet er mit, hvis alt går vel...
*********************
Forventningens glæde er den største
VENT til du har kortet. Så er du på den helt sikre side - betal kørerlæreren
for en ekstra køretime hvis det virkelig rykker i dig - det er billigere end
bøder og alt det andet som kørsel uden kørekort kan medføre.
Just my opinion - og held & lykke med kortet.

--
Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125, som er til salg

Fra : Jonas Holt

Dato : 05-04-02 20:40

> Forventningens glæde er den største

Det håber jeg da ikke, for hvorfor så køre mc? Så må det jo være federe bare
at blive ved med at glæde sig

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : RacerNiels

Dato : 06-04-02 02:40

"Danny Petersen" <danny@bizzy.dk> wrote in message
[SNIP]
> Kunne bare så godt tænke mig lige at lufte den på motorvejen,
[SNAP]

Hvorfor??? Skal du lige ud og se hvad den kan trække?

VENT til du har fået kortet, og LAD VÆRE med at skyde den af som det første
når du har kortet. Det gør ikke noget der går 2 år før du sparker rigtig til
den. Den bliver tungere at styre når du kører stærkt! 160km/t er mere end
det dobbelte af 80km/t mht styrevillighed, så tænk dig om og brug
højrehånden til noget andet...

Niels *med pap, cykel og kæreste*
XS400-SS