E-Mail
webnoob 5265
Hvis linket er for langt så 'knækker' det ~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-04-02 16:42

Altså hvis det ser sådan ud: så funker det ikke når det 'kommer frem'

http://www.islandfarm.fsnet.co.uk/SS-Gruppenf%FChrer%20und%20Generalleutnant
%20der%20Polizei%20Dr.%20jur.%20Hermann%20Behrends.htm

plz help

Thomas

Fra : Leony

Dato : 05-04-02 17:02

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

http://www.islandfarm.fsnet.co.uk/SS-Gruppenf%FChrer%20und%20Generalleutnant
> %20der%20Polizei%20Dr.%20jur.%20Hermann%20Behrends.htm

www.makeashorterlink.com er din ven.
Der findes også en indstilling i OE som kan gøre link linien længere end det
antal tegn den er sat til at ombryde ved. Jeg kan dog ikke lige huske
hvordan man gør det.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-04-02 17:12

Takker !

Mvh Thomas

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-04-02 17:13

Thomas Hjort skrev:

>Altså hvis det ser sådan ud: så funker det ikke når det 'kommer frem'

<http://www.islandfarm.fsnet.co.uk/SS-Gruppenf%FChrer%20und%20Generalleutnant%20der%20Polizei%20Dr.%20jur.%20Hermann%20Behrends.htm>

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-04-02 17:49

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev i en meddelelse

<http://www.islandfarm.fsnet.co.uk/SS-Gruppenf%FChrer%20und%20Generalleutnan
t%20der%20Polizei%20Dr.%20jur.%20Hermann%20Behrends.htm>

Hvordan kan du gøre det???

Mvh Thomas

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-04-02 18:08

Thomas Hjort skrev:

>Hvordan kan du gøre det???

Elementært min kære ....

De to vinkler < > gør underværker
<her.er.et.urimeligt.og.nærmest.ulæseligt.frygteligt.langt.eksempel.der.ender.i.det.bare.volapyk.qqqqqqqqq.qverty.kajsvenningsen.dk>

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 05-04-02 18:26

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk>'s posting:

>De to vinkler < > gør underværker
><her.er.et.urimeligt.og.nærmest.ulæseligt.frygteligt.langt.eksempel.der.ender.i.det.bare.volapyk.qqqqqqqqq.qverty.kajsvenningsen.dk>

Nej, de gør ikke noget, udover det er letter at se, hvor den
slutter, eftersom Agenten ikke linjeombryder normalt.

http://her.er.et.urimeligt.og.nærmest.ulæseligt.frygteligt.langt.eksempel.der.ender.i.det.bare.volapyk.qqqqqqqqq.qverty.kajsvenningsen.dk

--
/CBH

KØBES: 'Discovering Smalltalk' af Wilf LaLonde
(E-postadresse gyldig)

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-04-02 18:47

Chr. Bohr-Halling skrev:

>Nej, de gør ikke noget, udover det er letter at se, hvor den
>slutter, eftersom Agenten ikke linjeombryder normalt.

Det troede jeg da, og dine protester fik mig til at opdage, at < har
sneget sig ind som et citationstegn, og Agent ombryder ikke citater.

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 05-04-02 19:37

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk>'s posting:

>Det troede jeg da,

Nej, ikke urler.

>og dine protester fik mig til at opdage, at < har
>sneget sig ind som et citationstegn,

Har det? Hvor?

>og Agent ombryder ikke citater.

Nemlig, men det er nu ikke, så vidt jeg kan finde det, tilfældet
her.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-04-02 20:13

Chr. Bohr-Halling skrev:

>Har det? Hvor?

I min Agent.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-04-02 19:30

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev:

> De to vinkler < > gør underværker

Det gør de kun, hvis newsprogrammet lader være med at ombryde linierne
når det støder på < >.

Det er ikke noget, der generelt er brugbart.

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : Madsen

Dato : 05-04-02 19:10

Thomas Hjort skrev:

[Lange linier som f.eks. links i OE.}

> Hvordan kan du gøre det?

Din newsreader er sikkert stillet til at ombryde linier ved 72 tegn,
ikke? Her har du problemet.

XFut <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
Dette indlæg og svar hertil vil ende i ovenstående gruppe.

Madsen.