Fuldkåbe på Fazer..
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 05-04-02 15:31

Under et Besøg ved Franz Kroon i Århus, så jeg en Fazer med fuldkåbe.. Den
så egentlig meget pæn ud, men jeg fik den ikke set(studeret) så godt..

Nogen der har nogen billeder/kender en der har en /ved, hvor det kan
købes/hvad den koster/find selv på flere ???

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : Skyrider #1

Dato : 05-04-02 16:31

On Fri, 5 Apr 2002 16:31:25 +0200, "Kenneth Egholm"
<kenneth@egholmnet.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen der har nogen billeder/kender en der har en /ved, hvor det kan
>købes/hvad den koster/find selv på flere ???

Hej Kenneth
efter en hurtig søging på Google fandt jeg den her side til dig )
http://www.fazer-shop.biz/shop/index.html
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
Ps. tidliger medlem af RaptorMC

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 05-04-02 18:45

"Skyrider #1" <skyrider19@hotmail.com> wrote in message

Den

> Hej Kenneth
> efter en hurtig søging på Google fandt jeg den her side til dig )
> [...]

Hej Poul Martin...

Tak..

Kenenth....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-04-02 16:23

"Kenneth Egholm" <kenneth@egholmnet.dk> writes:

> [...]
>
> Nogen der har nogen billeder/kender en der har en /ved, hvor det kan
> købes/hvad den koster/find selv på flere ???

Sandsynligvis en "original-Yamaha" TCP kåbe, ~3000Kr.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-04-02 17:36

"Kenneth Egholm" <kenneth@egholmnet.dk> skrev i en meddelelse
> Under et Besøg ved Franz Kroon i Århus, så jeg en Fazer med fuldkåbe.. Den
> så egentlig meget pæn ud, men jeg fik den ikke set(studeret) så godt..

Sikkert en TCP kåbe, sælges som original kåber til en masse mærker .

http://www.tcpsa.com/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jesper Buhl

Dato : 07-04-02 14:02

In <a8kcfn$7tf$1@sunsite.dk> "Kenneth Egholm" <kenneth@egholmnet.dk> writes:

> [...]

>Nogen der har nogen billeder/kender en der har en /ved, hvor det kan
>købes/hvad den koster/find selv på flere ???

Hvorfor ringer du ikke og spørger Franz Kroons Eftf? (86131577, tror jeg)

mvhjb

\////
( o o )
The Stibo Group Phone +45 8939 1111
Søren Nymarks Vej 3 Fax +45 8939 1112
DK-8270 Højbjerg
Århus, Denmark oOO OOo http://www.stibo.dk
( ) ( )

Katsomme että on viisaampaa tuottaa joitakin hyviä tuotteita monien
mitäänsanomattomien sijasta.