Number Nine?
Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 05-04-02 15:41

Jeg har lige købt en brugt Aptiva . Grafikkortet er et Number Nine, men
hvilket? På den fine support-side fabrikken efterlod sig da de lukkede, har
de et godt råd - se hvad der står på processoren - humor har de sku haft, på
processoren står der en køleribbe, den information er ikke meget bevendt.
Der står sikkert noget mere under køleren, men jeg ville jo frygtelig gerne
undgå at skulle brække skidtet fra hinanden. Så altså, kan nogen
identificere et kort ud fra flg:

Number Nine
AGP tv-out pcb/01-868602-00 REV 00 M64 4Mx16 / 2Mx32 SDRAM AGP DVI-I
CXEP300501 T5 94v-0 00 iSc
Printet er stemplet: FC VCI 1999

Hjælp modtages med kyshånd, kortet skulle over i knajtens maskine og han er
noget træt af, at far ingen driver har:
NB. Prøvede at sætte kortet over i min egen maskine - håbede XP kunne finde
det. Den frøs!!

Med venlig hilsen Niels

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-04-02 14:57

"Niels Damsgaard-Sørensen" <nds@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> han er noget træt af, at far ingen driver har:
> NB. Prøvede at sætte kortet over i min egen maskine - håbede XP kunne

Lidt søgning med google fandt ud af det sikkert er et TNT2 M64, så en
detonator driver fra Nvidia skulle funke.

Ellers hvad med IBM support side hvor du lige kigger under modelnummeret
for Aptiva'en. De har som regel en fin liste over de komponenter dyret
indeholder og drivere dertil.

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 05-04-02 16:22

" Lidt søgning med Google fandt ud af "!!
Jeg har ski selv søgt som en gal uden at finde en fis!
Ok, man skal vel vide hvad man søger efter, og jeg ved altså, som du vel har
gættet, intet om grafikkort.
Når jeg ikke spurgte IBM, var det fordi jeg formodede at kortet var
"uoriginal opdatering". Det ligner billig kina-prut. Det er måske ikke
tilfældet?
Ved du om kortet er noget ved? I så fald skal sønnemand måske ha mit Rage
Fury, og jeg selv Number Nine. Ku godt bruge TV-out èn.
I hvert tilfælde, tak skal du ha, - jeg prøver straks.

MVH Niels

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 05-04-02 16:23

Forresten - er det dit eller mit ur, der er noget galt med?
Niels

Fra : Trickysparrow

Dato : 05-04-02 15:32

"Niels Damsgaard-Sørensen" <nds@tdcadsl.dk> wrote in message
> Forresten - er det dit eller mit ur, der er noget galt med?
> Niels

Dit. Siger sommertid dig noget.

Martin.

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 05-04-02 17:25

yeps!!
Det er vist noget med at sætte uret en time frem - er det ikke?
Niels

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-04-02 18:32

> yeps!!
> Det er vist noget med at sætte uret en time frem - er det ikke?

Nemlig. Det skal samme vej som havemøblerne og grillen.... frem!

- Lars