Ir på forgaffel?!
Fra : TJ

Dato : 05-04-02 12:00

Jeg har en Hot50 med meget ir på forgaffelen og siden det er rimelig dyrt at
købe en ny forgaffel så ville jeg lige høre om der er nogen der ved hvordan
man fjerner ir?

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-04-02 13:34

"TJ" <tob999@sol.dk> wrote in message news:a8k06k$e11$1@sunsite.dk...
> [...]
at
> købe en ny forgaffel så ville jeg lige høre om der er nogen der ved

Ståluld, Autosol.....

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-04-02 13:46

"TJ" <tob999@sol.dk> skrev i en meddelelse news:a8k06k$e11$1@sunsite.dk...
> [...]
at
> købe en ny forgaffel så ville jeg lige høre om der er nogen der ved

Hvis det er hvide klatter du snakker om er de kommet pga. stenslag som har
ødelagt den flage der er på forgaflen normalt. Tror ikke du kan gøre noget
ved det. Måske skulle du finde et par beskyttere til den?

/Thomas

Fra : Lars Andersen

Dato : 05-04-02 15:22

du kan bare slippe dem ned, først med grov og derefter med fint
sandpapir også male dem, for lak på alu fungerer bare ikke. Du kan også
få dem glasblæst også male dem...your choice.
Hvis du ikke gider noget af dette er der ikke så meget at gøre. Du kan
evt rense området hvor det er hvidt også male med klarlak bagefter. det
gjorde jeg engang på nogle alufælge, men det er selvfølgelig ikke det
pæneste.

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 08-04-02 18:06

Husk at du skal smøre grunder på alu. før du sprayer!!!