Oprydning
Fra : Finn Jensen

Dato : 05-04-02 12:22

Godda,

Jeg har ryddet op i gemmerne for jeg kommer ikke på jagt mere.
Jeg har et lyst patron bælte i lys garvet læder til cal. 12 patroner samt en
fuglegalje ligeledes i lyst garvet læder.
Endvidere har jeg 2 opsatse fra råbuk, 1 gaffelbuk samt en 6 ender.
Hvis nogen er interesseret så drop mig en mail med et bud.

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Dr Pille

Dato : 05-04-02 18:29

"Finn Jensen" <vitaescholae@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Endvidere har jeg 2 opsatse fra råbuk, 1 gaffelbuk samt en 6 ender.
> Hvis nogen er interesseret så drop mig en mail med et bud.

ET BUD??? FEDTFIS!!!!!!!!!!!!!!!!

PILLE

Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 07-04-02 12:06

"Dr Pille" <Pille@hotmail.com> wrote in message

> "Finn Jensen" <vitaescholae@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ET BUD??? FEDTFIS!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> PILLE

Kære Dr Pillevrag........

Hvis du ikke har andet og bidrage med, kan du så ikke bare forblive i
dit skab??!!

Lars