Q: Erfaring med Viper II i W2K
Fra : Anders Berg

Dato : 05-04-02 10:10

Nogen som har erfaring med dette kort i Windows 2000???

Mit opfører sig nemlig mærkligt.

Mvh. Anders

Fra : Martin K

Dato : 05-04-02 10:09

Anders Berg wrote:
> Nogen som har erfaring med dette kort i Windows 2000???
>
> Mit opfører sig nemlig mærkligt.

På hvilken måde, og hvad er din yderligere konfiguration?
--
Martin K

Fra : Anders Berg

Dato : 05-04-02 10:15

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message

> På hvilken måde, og hvad er din yderligere konfiguration?

I Me kører det uden problemer men i 2K begynder det efter 15 min at
hakke i Counter Strike.

Mit system er en Duron 700 og 512 MB ram, Tror det er driveren den er
gal med, men jeg har prøvet 2 forskellige uden at der sker nogen
ændringer.

Ved ikke hvad jeg skal gøre???

Mvh. Anders