Hvilke telefoner kan bruges i USA ?
Fra : jj

Dato : 05-04-02 09:54

Skal til Sommer 3 uger til USA og køre lidt rundt og i den forbindelse ville
det være rart med en mobil så det er muligt at få kontakt til mig og
omvendt.
Min gamle Siemens S35i har også snart udtjent sin pligt til OK, så jeg kunne
passende skifte til en triband hvis det er dem der virker.
Men jeg har ikke rigtig overblik over hvilke telefoner som er på marked som
har denne mulighed.

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-04-02 12:01

Du skal bruge en tribelband telefon 1900 mhz

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-04-02 12:03

Best at leje en i usa

Fra : BorreBoy

Dato : 05-04-02 15:09

> [...]
> passende skifte til en triband hvis det er dem der virker.
> Men jeg har ikke rigtig overblik over hvilke telefoner som er på marked

Tjaa, jeg kan da anbefale en Ericsson T68; men der er jo nok mange andre
muligheder.

Fra : Morten HB

Dato : 05-04-02 18:07

"jj" <someone@someone.com> wrote in message news:a8jonl$1hk$1@sunsite.dk...
> Skal til Sommer 3 uger til USA og køre lidt rundt og i den forbindelse
ville
> det være rart med en mobil så det er muligt at få kontakt til mig og
> omvendt.

Hvis du skal køre rundt så glem det.
Der er kun GSM1900 dækning i de store byer. Så snart du kommer uden for
byerne dækker kun de amerikanske systemer.

/Morten

Fra : JMo.

Dato : 06-04-02 09:32

On Fri, 5 Apr 2002 10:54:12 +0200, "jj" <someone@someone.com> wrote:

>Skal til Sommer 3 uger til USA og køre lidt rundt og i den forbindelse ville
>det være rart med en mobil så det er muligt at få kontakt til mig og
>omvendt.

Tjek først GSM1900 dækningen (er ret sparsom) på
http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_us.shtml

Ellers skal du ha fat i nogle af de amerikanske systemer... (og så kan
du ikke få det i samme terminal som din GSM)

Fra : GiWeo

Dato : 08-04-02 17:29

Hejsa

Nokia's 6310i kan også klare det - når den en gang kommer !!!

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : JMo.

Dato : 08-04-02 19:22

On Mon, 08 Apr 2002 18:28:47 +0200, GiWeo <do@os.dk> wrote:

>Nokia's 6310i kan også klare det - når den en gang kommer !!!

Nej... Nokia 6310i kan klare GSM900, GSM1800 og GSM1900 - ikke de
øvrige amerikanske (IS-136, AMPS, iDEN, TDMA og jeg skal gi dig ska
jeg...) systemer...